maurits d.k. Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 hey ik ben ook aan het modden maar: kan iemand mij een progamma geven waarmee je auto's kan modden alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 hey ik ben ook aan het modden maar:kan iemand mij een progamma geven waarmee je auto's kan modden alvast bedankt Hoe bedoel je dit precies? Wil je zelf iets maken of wil je juist een voertuig vervangen. Op dat laatste heb ik wel een antwoord: Een voertuig installeren kun je op twee manieren; met SAMI dat staat voor 'San Andreas Mod Installer' of met de 'IMG Tool'. Persoonlijk raad ik je SAMI aan aangezien dit werkt als een automatische installer. De IMG Tool is vergelijken met SAMI een groot verschil. Het is vrijwel steeds toevoegen en het verwijderen van bestanden, dit moet handmatig. Het is overigens wel zo dat je bij SAMI het meeste kans hebt op een fout. Download IMG Tool! Download SAMI Zelf voertuigen makan kan volgens mij met Sketchup of iets dergelijks, echter heb ik daar geen verstand van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.