dgmboy Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) dat mannetje staat in de grond???? is dat een bug ofzo ik weet het niet hoor ltaa greets dgmboy Bewerkt: 5 juli 2007 door dgmboy Reageren
sevaboy Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) dat mannetje staat in de grond???? is dat een bug ofzo ik weet het niet hoorltaa greets dgmboy Dat is een bug,die grond waar dat mannetje loopt moet nog laden. En daarom valt die agent in de grond,het kan ook een begin van onstabieliheid,maar dat is zeer klein! Bewerkt: 5 juli 2007 door sevaboy Reageren
dgmboy Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 ja dat kan maar als ik screen had liet ik je het wel zien hij staat er gewoon in al heel de tyd lol Reageren
dgmboy Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 enzo net stond ik er zelf in het is in het politiebureau in het 2de eiland als je naar beneden rijd dan bij de deur beneden daar in een stukje stoep afgebrokkeld daar loop je zo in lol Reageren
PatrickW Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Zonder screen is het moeilijk te beoordelen, maar het hoeft geen laad-problem te zijn. Voor het spel zijn het oppervlak waarop je loopt en het vlak wat je ziet twee verschillende dingen. Normaal gesproken liggen die twee echter op precies dezelfde plaats, en lijkt het dus alsof de mannetjes op de grond lopen dat je ziet. Het wil echter wel eens voorkomen, dat die twee vlakken niet precies op dezelfde plek terecht zijn gekomen, en dan loopt een mannetje dus op een onzichtbaar vlak dat een stuk onder of boven de grond ligt. Dit is dus een fout gemaakt bij het modeleren van de GTA-wereld. Meestal kom je dit soort verschijnselen alleen tegen op plekken, waar bijna nooit iemand loopt, omdat het anders wel tijdens het testen van het spel naar boven was gekomen. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ik snap niet precies waar je bedoelt, maar je kunt bij het politiebureau op "het 2e eiland" bij die parkeerplaats door de grond kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.