banaan1995 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 kan iemand uit gebrijt vertellen hoe ik deze mod installeer site van deze download: http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?ac...ile&id=2315 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 kan iemand uit gebrijt vertellen hoe ik deze mod installeer site van deze download: http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?ac...ile&id=2315 Je moet de bestanden 'dft30.dff' in je GTA3.img zetten, met de IMG Tool. Dat gaat als volgt: In de mod kom je het volgende bestand tegen: 'dft30.dff'. Met de IMG Tool open je dan het bestand 'GTA3.img'. (Te vinden in map 'Models'.) Je zoekt dan het bestand 'dft30.dff' op. ('Commands > Find'). Als je hem gevonden hebt, verwijder je hem. Je hebt voor de duidelijkheid dus het originele bestand verwijderd. Je voegt dan de 'dft30.dff' van de mod weer toe. ('Commands > Add.') Als je dat gedaan hebt moet je nog even naar het volgende gaan: 'Commands > Rebuild archive'. Als je dat gedaan hebt is de mod geïnstalleerd, en kun je je nieuwe mod gebruiken. Het bovenstaande is overigens voor de DFT30 en de Forklift. Reageren
Thug_NL Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 [Als je dat gedaan hebt moet je nog even naar het volgende gaan: 'Commands > Rebuild archive'. even een tussenvraagje :$ waarom moet je rebuild archive? ik deed het zelf nooit dus vandaar de vraag Reageren
Nickonly Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 waarom moet je rebuild archive? Omdat als je dat niet doet, er niets veranderd aan de IMG. Met andere woorden, je past er niets in aan. Hij slaat het niet op. Waarschijnlijk zullen al je mods die je hebt moetten instaleren door iets in de IMG toe te voegen dus niet hebben gewerkt. Dit is dus echt een absoluute must wil je iets veranderen. Anders doet ie het dus gewoon niet. Reageren
noedel Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Omdat als je dat niet doet, er niets veranderd aan de IMG. Met andere woorden, je past er niets in aan. Hij slaat het niet op. Waarschijnlijk zullen al je mods die je hebt moetten instaleren door iets in de IMG toe te voegen dus niet hebben gewerkt. Dit is dus echt een absoluute must wil je iets veranderen. Anders doet ie het dus gewoon niet. Hmm dit is niet waar, in mijn hele GTA carrière heb ik nog nooit deze functie gebruikt en al mijn mods werken perfect Wel merk ik dat als je de originele bestanden (dff en txd) verwijderd, de nieuwe bestanden toevoegd, en daarna Rebuild Archive doet, dat deze nieuwe bestanden niet onderaan het lijstje meer staan maar ergens in het lijstje waar de originele ook stonden... Maar verder weet ik er niets van... Greetzzz Reageren
DaBeast Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Hier wil ik even verder op in gaan: Telkens als je een verandering in je IMG maakt, kan je beter Rebuild archive doen. En vooral bij de IMG Tool 1.3 en GTA3/VC (want daar durft hij nog eens vaker te buggen als je niet rebuilt). Het zorgd er gewoonweg voor dat je archive mooi weer op orde staat en de DIR file (bij SA zit die in de IMG) niet overhoop ligt. Rebuilt dus tijdig, voordat je game corrupt geraakt, en je waarschijnlijk alles opnieuw moet instaleren . Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
GTA_XP Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Spark is de beste en handiger. Spark is precies hetzelfde als de IMG-tool maar is vele malen beter. Je kan voortaan op Save klikken en kan je direct beginnen zonder minuten te gaan wachten. Ook het importeren en exporteren gaat snel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.