Fbi-Crew Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 ik instaleer het spel dan komt dat stukje van Rockstar Games En Rockstar North en dan sluit hij afwat moet ik doen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 ik instaleer het spel dan komt dat stukje van Rockstar Games En Rockstar North en dan sluit hij afwat moet ik doen Eigenlijk kunnen we vrij weinig met deze omschrijving. Om een oplossing te zoeken voor je probleem hebben we natuurlijk wel eerst wat bruikbare informatie nodig. Voldoet bijvoorbeeld je PC aan de minimale systeem eigen van San Andreas en heeft dit probleem al eerder opgetreden. Het beste kun je even een lijstje met de hardware van je PC plaatsen, zodat wij enkele dingen kunnen nagaan. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 hoe kan je dat zien Je kan je eigen hardware zie door naar 'start > uitvoeren' te gaan. Daar gekomen typ je in: 'dxdiag'. Er zal dan een scherm tevoorschijn komen waarop de gehele inhoud van je PC te zien is. Gelieve een screen te maken van de tabbladen 'Systeem' en 'Beeldscherm'. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 ik kan het nie er op zetten Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 ik kan het nie er op zetten Wat scheelt eraan dan? Ik zal je in ieder geval even uitleggen hoe je je screenshot kan uploaden. Maak even een printscreen van die twee tabbladen, en kopiër daarna naar Paint. Sla je screen dan op via 'bestand > opslaan.' Ga dan naar Imagehack, en upload je screenshot. Zet de link die je dan krijgt tussen deze code: [IMG= - Link - ] Een andere manier is om hem via je bijlagen toe te voegen, nadat je hem opgeslagen hebt in Paint. Reageren
donatello Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 (bewerkt) ik heb het zelfde probleem inhoud van de pc is en Bewerkt: 18 juli 2007 door donatello Reageren
The Distortion Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 ik heb het zelfde probleem inhoud van de pc is en proc die erin zit is goed genoeg voor SA, alleen je geheugen en videokaart niet ik zal zo en zo nog minimaal 512 mb geheugen kopen, en minimaal een 256 mb videokaart Reageren
donatello Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) proc die erin zit is goed genoeg voor SA, alleen je geheugen en videokaart nietik zal zo en zo nog minimaal 512 mb geheugen kopen, en minimaal een 256 mb videokaart oke en dan zou da wel moete werke? want ik bezit toch de minimale systeemeisen dus normaal moet dat zo ook kunnen werken of niet Minimale systeemeisen Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenboord & muis Bewerkt: 19 juli 2007 door donatello Reageren
The Distortion Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 das minimaal ja, je kan beter gewoon het normaale doen, of gwn goed dusja ik raad je gwn aan omdat te halen en als je windows nog steeds wat traachjes is zal ik gwn ff je windows formateren en nieuw windows altijd wel het beste Reageren
donatello Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 ik ga morge is in de winkel gaan kijke ik zal dan wel zegge als het gelukt is of niet Reageren
shelbykees Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 ik heb het zelfde probleem inhoud van de pc is en proc die erin zit is goed genoeg voor SA, alleen je geheugen en videokaart niet ik zal zo en zo nog minimaal 512 mb geheugen kopen, en minimaal een 256 mb videokaart 256 MB videokaart ????? die is maf : ik heb een fujitsu siemens laptop Lifebook e series , met 933 MHz pentium processor 256 mb werkgeheugen , en maar een 16 mb ati videokaartje , en ik kan san andreas goed spelen , en het spel helemaal gek maken ,met cheat codes enzo , en hij word nooit traag . net zo snel als op de playstation .... Dus Hoezo 128 mb video ?? Hoezo 256 MB video kaart ????? MET 16 MB KAN HET AL !!!!!!!!!!!!!!!! die specificaties zijn Gewoon hardware oplichting . En mijn broertj heeft een pentium 866 MHz en 32 mb video , en maar 128 MB werkgeheugen , en gaat ook supersnel. Nau jij weer. Reageren
Kinzorro Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) Ten eerste welkom op het forum, ten tweede heb jij misschien dan alles op LOW staan en graphics 640x480x16 ofwat? Ik kan niet voorstellen dat jij alles op MAX heb staan en dat ie dan ook nog perfect draait op een 16 mb kaartje. Ikzelf heb maar een 1.5 GHZ processer en 128 mb videokaart en nog moet ik spelen op 800x600x32 en dan hapert alles nog steeds af en toe. Bewerkt: 27 juli 2007 door Kinzorro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.