Jump to content

Photoshop downloaden?

Recommended Posts

Geplaatst:

Waar kan ik een goeie Photoshop downloaden? :? Ik wil namelijk zon sig gaan maken.

Alvast bedankt

Vriendelijke groet

GrandTheftTwanO

Geplaatst:
Waar kan ik een goeie Photoshop downloaden? :? Ik wil namelijk zon sig gaan maken.

Alvast bedankt

Vriendelijke groet

GrandTheftTwanO

Je kan een trial downloaden van 30 dagen op de site van Adobe. Een trial is een ander woord voor een demo, die dus na 30 dagen niet meer zal werken. Hem opnieuw downloaden zal dan geen zin meer hebben. Je kan die trial hier downloaden. Registratie is verplicht overigens, dus dat moet je eerst even doen alvorens je hem download. Als hij verlopen is zit er niets anders op dan hem gewoon te kopen.

Geplaatst:

Alvast bedankt

Vriendelijke groet

GrandTheftTwanO

Je kan een trial downloaden van 30 dagen op de site van Adobe. Een trial is een ander woord voor een demo, die dus na 30 dagen niet meer zal werken. Hem opnieuw downloaden zal dan geen zin meer hebben. Je kan die trial hier downloaden. Registratie is verplicht overigens, dus dat moet je eerst even doen alvorens je hem download. Als hij verlopen is zit er niets anders op dan hem gewoon te kopen.

je kan hem wel weer er op zetten hoor gewooon in de reg edit wat verwijderen maar als jet niet weet wat reg eddit is kijk er niet voor in system 32 das aleen voor profs!!!

Geplaatst:

@Matthijs, registratie is niet verplicht, maar je kan gewoon de trial niet meer gebruiken. ;)

Geplaatst:
registratie is niet verplicht, maar je kan gewoon de trial niet meer gebruiken. ;)

Dat zei ik ook niet. Ik zei: registratie is verplicht, alvorens je hem kan downloaden. Dat betekent dat je je eerst moet registreren op de site van Adobe, voordat je hem kan downloaden. Registratie voor een trial, zoals Photoshop, is inderdaad niet nodig, nee.

Geplaatst:

Dus dan heb je maar 30 dagen. :duh:

Hoe doen al die mensen bijv. hier op het forum kopen die het dan allemaal? of doen ze het maar 30 dagen en dan is het afgelopen. :?

Geplaatst: (bewerkt)

De meeste kopen hem dan via internet is het veel geld maar sommigen kunnen het kopen via school voor een lagere prijs.

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Je bedoelt dus dat iedereen die hier op het forum die signatures maken en dat soort dingen allemaal photoshop hebben gekocht?

Geplaatst:
Je bedoelt dus dat iedereen die hier op het forum die signatures maken en dat soort dingen allemaal photoshop hebben gekocht?

Geen idee, we kunnen ze het moeilijk allemaal gaan vragen. Er zijn vast leden die ze op een andere manier hebben gekregen inplaats van te kopen alleen gaan wij daar niet verder over praten.

Geplaatst:

Geen idee, we kunnen ze het moeilijk allemaal gaan vragen. Er zijn vast leden die ze op een andere manier hebben gekregen inplaats van te kopen alleen gaan wij daar niet verder over praten.

whahah ben benieuwd wie dat zijn :engel:

Geplaatst:

Volgensmij zijn er vooral veel mensen die het viavia hebben gekregen met korting en dat soort dingen. Er zullen vast ook wel mensen rondlopen die de volle prijs hebben betaald, maar sommige mensen hebben het bijvoorbeeld via familie of vrienden die het nodig hebben bij hun opleiding, hun beroep, of voor andere zaken. Zo hebben veel mensen wel iets, naast de volle prijs betalen, de trial, of illegale manieren die hier net genoemd mogen worden. Maar ik wil je er ook op wijzen dat Adobe Photoshop niet het enige programma is voor mooie signatures. Het gaat natuurlijk wel gemakkelijker dan met andere gratis programma's, maar er zijn ook genoeg programma's die gratis te verkrijgen zijn, waar je ook een heel behoorlijke signature mee kunt maken. Je moet er wel goed in zijn natuurlijk, maar ook voor gratis programma's zijn er tutorials, die je een heel eind op weg kunnen helpen. Als je niet aan Photoshop kunt komen dan zijn deze programma's zeker het proberen waard!

Geplaatst:

Volgensmij zijn er vooral veel mensen die het viavia hebben gekregen met korting en dat soort dingen. Er zullen vast ook wel mensen rondlopen die de volle prijs hebben betaald, maar sommige mensen hebben het bijvoorbeeld via familie of vrienden die het nodig hebben bij hun opleiding, hun beroep, of voor andere zaken. Zo hebben veel mensen wel iets, naast de volle prijs betalen, de trial, of illegale manieren die hier net genoemd mogen worden. Maar ik wil je er ook op wijzen dat Adobe Photoshop niet het enige programma is voor mooie signatures. Het gaat natuurlijk wel gemakkelijker dan met andere gratis programma's, maar er zijn ook genoeg programma's die gratis te verkrijgen zijn, waar je ook een heel behoorlijke signature mee kunt maken. Je moet er wel goed in zijn natuurlijk, maar ook voor gratis programma's zijn er tutorials, die je een heel eind op weg kunnen helpen. Als je niet aan Photoshop kunt komen dan zijn deze programma's zeker het proberen waard!

En wat zijn dan die gratis programma's?

Geplaatst:

En wat zijn dan die gratis programma's?

Of je neemt The GIMP.

The GIMP is gratis.

Het is al voorgezegd. (A) Hier is GIMP te downloaden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...