Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet of ik hier nu goed zit of dat ik dit mag vragen etc. anders mag er een lock op ofzo...

Ik dacht vandaag: ik doe us gek en ga ook aan het modden (aangezien ik geen reet meer te doen heb bij SA omdat ik echt ALLES al heb gedaan)

Maar elke keer als ik via SAMI een vehicle mod ... dan doet hij het gewoon ... maar als ik eenmaal te dicht bij het gemodde vehicle kom ... dan slaat GTA SA uit :S is dit algemeen bekend? en kan er iets aan gedaan worden?

Geplaatst: (bewerkt)

Voor alles is een oplossing, zo ook voor deze. SAMI is niet één van de beste installers, je kunt dit het beste handmatig doen met de IMGTool. Deze kun je hier vinden. Een tut over hoe je deze gebruikt, kun je hier vinden. Hopelijk is dit genoeg informatie om je op weg te helpen. Je moet echter wel eerst eventjes de originele bestanden terugzetten, voor de handigheid.

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Harstikke bedankt! :) Kan ik met die programma'tjes ook een mod er weer uithalen? of is dat min of meer onmogelijk?

PS. kun je met mods wel gewoon missies nog doen?

Geplaatst:

Je kunt nog gewoon missies doen, zolang de main.scm maar gewoon blijft, of met een versie waarmee je iets kan doen én de normale missies. Je kunt natuurlijk ook altijd dingen ongedaan maken, dit gaat op dezelfde manier als dingen erin zetten, maar dan andersom. ;)

Geplaatst:

Hmm ik heb zojuist iets heel raars meegemaakt :s

Ik wilde gaan modden en toen ik eenmaal alleen lezen uitzette kwam ik tot de ontdekking dat al mijn documenten op de C schijf weg zijn :| Kan dat daar aan liggen?

Geplaatst:

Ik snap het niet helemaal? Je hebt alleen lezen uitgezet, en dan zijn alle documenten op je C-schijf verdwenen? Als je GTA: SA hier ook op staat geïnstalleerd, kun je GTA: SA helemaal niet spelen, als hij dus is verdwenen.

Hmm, kijk ik bedoel --> Hier werd gezegd dat je 'alleen-lezen' uit moest zetten. Toen ik dat had gedaan en verder ging met modden (wat uiteindelijk niet is gelukt maar dat terzijde ^_^) en even later even iets wilde openen bij Mijn Documenten, waren die allemaal weg. GTA SA staat bij mij op de D: schijf geinstalleerd dus die had nergens last van. Wel zijn óók m'n savegames weg omdat die dus ook in Mijn Documenten (C: schijf) stonden. Gelukkig had ik er ergens nog één op deze site staan dus nu hoef ik alleen nog een paar dingetjes overnieuw te doen ... maar balen is het wel!

Ik vroeg me dus af of het kwijtraken van al Mijn Documenten komt door het uitschakelen van dat 'Alleen-Lezen'

Dat probeerde ik te zeggen ^_^ Hoop dat je het nu snapt :)

Bewerkt: door Rensch
Geplaatst:

Heb je die van de IMGTool uitgezet, of die van een andere map? Ik ben hier verder niet bekend mee, dat alles verdwijnt... Maar de Userfiles staan ook op Mijn Documenten, dus je savegame verdwijnt dan ook. Maar ik denk niet dat het hiermee te maken heeft, dat die mod het niet doet...

Hmm, ok ... dan zal het daar wel niet mee te maken hebben ^_^

Dan is het hierbij een misterie waar al Mijn Documenten gebleven zijn :puh:

Iig wel harstikke bedankt voor alle info enzo

Bewerkt: door Rensch

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...