Jump to content

Mijn lievelingsspel doet het niet..

Recommended Posts

Geplaatst:

GTA San Andreas doet het niet ! :N

Als ik hem opstart en net een nieuw spel wil beginnen (als de intro is afgelopen) sluit hij ineens af !

Mijn computer is er goed genoeg voor (bijv. 480mb enzo)

AUB help me..

Geplaatst:

Je zou GTA San Andreas opnieuw kunnen instaleren , en kijken of je het probleem dan nog hebt. :) Een schone instalatie kan helpen. ;) Succes! :tu:

Geplaatst:

Thnx, ga ik nu doen. ;)

Ik weet alleen niet hoe ik kan kijken wat voor videokaart ik heb, misschien dat jullie dat weten ?

Geplaatst:

Als je wilt kijken wat voor een videokaart je hebt dan moet je je computer open maken en dan zie je al gauw de videokaart zitten. :) Een kleine schroevendraaier is handig om je computer mee open te maken. ;) Succes! :tu:

Geplaatst:
Thnx, ga ik nu doen. ;)

Ik weet alleen niet hoe ik kan kijken wat voor videokaart ik heb, misschien dat jullie dat weten ?

Je kan je eigen hardware zie door naar 'start > uitvoeren' te gaan. Daar gekomen typ je in: 'dxdiag'. Er zal dan een scherm tevoorschijn komen waarop de gehele inhoud van je PC te zien is. Bij het tabblad 'beeldscherm' zal je je videokaart zien.

Geplaatst: (bewerkt)
Als je wilt kijken wat voor een videokaart je hebt dan moet je je computer open maken en dan zie je al gauw de videokaart zitten. :) Een kleine schroevendraaier is handig om je computer mee open te maken. ;) Succes! :tu:

je kunt ook via uitvoeren intyppen dxdiag, dan kan je naar beeldscherm en dan zie je daar je kaart (bij mij toch)

edit: Matthijs was me voor

Bewerkt: door mathi
Geplaatst:
Opnieuw installeren mislukt :(

Mijn videokaart is gewoon goed. Ik snap het echt niet. :N

Opnieuw installeren mislukt..?

In ieder geval wil ik nog wel even de rest van je PC weten. Dat je videokaart goed is is punt één, maar de rest is punt twee, denk hier bij aan je processor. Maak dus alsnog even een screenshot van je hardware, zodat wij kunnen kijken of het aan ander hardware ligt. Overigens is het ook nooit verkeerd even de laatste drivers voor je videokaart te installeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...