Jump to content

Dienen jet die je moet stelen

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb je wat tips voor ps2?

Ik moet voor toreno een jet stelen ik kill daar die legerventjes tot nu toe heel chill

kmoet dan een jet stelen maar ik kan daar bijlange niet mee vliegen dat is heel

moeilijk en ik lig de hele tijd in het water.

Heeft iemand aub tips?

Geplaatst: (bewerkt)

dus je hebt de jet al tog

als je hebt doe je de rechter knuppel na voren

dan kan je makkelijk vliegen 8)

Bewerkt: door indo1991
Geplaatst:

Probeer zo hoog mogelijk te vliegen bij het opstijgen van de straaljager , en klap dan de wielen in , en je kan recht vooruit vliegen over de grote brug heen. :) Succes met de missie! ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ikdenk dat je bij Vertical Bird bent en dat je niet weet hoe je recht moet vliegen, dit is mogelijk door de rechter analoge stick (R3) een tijdje naar voren te drukken(je zit nu achterin iets bewegen, je straalmotoren om precies te zijn). Als er een raket achter je aan komt, op je radar aangegeven met een rode blip, moet je even op linker analoge stick (L3) klikken en dan kun je een hitteafleidende-raket afschieten waardoor de raket achter die raket aanvliegt en niet jij. Als je een andere Hydra wilt neerschieten moet je de O gebruiken. Als de cirkel rood wordt is hij gelocked op het vliegtuig.

Mvg,

VWO-er

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Erg bedankt.Ik vergat ook altijd om mijn wielen in te trekken. Binnen een uurtje ben ik terug met of zonder victorie ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...