Jump to content

Hoe moet je de instap manier van in auto veranderen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand in welke file ik wat moet veranderen om de instap manier te veranderen?

ik heb een auto met dak gedownload maar hij springt in de auto (door het dak heen)

wat ik graag normaal wil zetten

alvast bedankt

Geplaatst:

Dit verander je door het laatste cijfer in de handling.CFG aan te passen.

Hier een voorbeeld van de Feltzer:

FELTZER 1500.0 4000.0 2.0 0.0 -0.035 -0.2 85 0.74 0.722 0.499 5 200.0 30.0 6.0 R P 23.0 0.6 0 35.0 1.0 0.0915 0.0 0.24 -0.06 0.5 0.2 0.25 0.43 35000 40002800 11900000 1 1 19

Dat getal in het rood regelt dus de manier waarmee je instapt. Dat nummer kiest dus de animatie die SA gebruikt om in te stappen voor die auto. En aangezien de Feltzer een auto is met een open dak, is dus 19 de code van de animatie van het in de auto springen. Dus, wat jij moet doen, is in SA een auto zoekken waarbij jij vind dat die animatie goed is. Dan zoek je die naam op van die auto in de handling.CFG, en neem je dat laatste cijfer over, en plakt dat op de zelfde plek (dus helemaal achtaan de lijn), maar dan bij de auto die je vervangen hebt. :)

Maar! Let wel op dat SA soms crasht als je dit doet bij bepaalde auto's. Dus, zorg ervoor dat je altijd een backup maakt van je bestanden. Het is op je eigen risico.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...