Domovoi Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Hey, vroeger, als ik een missie totaal niet kon (ook niet met de hulp van WikiGTA), ging ik altijd naar een Engelse Walktrough-site, waar van zeer veel games movie-walktroughs stonden, je zag dus iemand de missie uitspelen. Nu, het is al een jaar geleden dat ik op die site geweest ben, en ik ben de naam (url dus) vergeten!! Kent iemand hier die site soms? Thx Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Er zijn vast wel meer site's die dit soort filmpjes hebben, maar ik denk dat jij StuckGamer bedoelt. Daar hebben ze onder andere de Engelse filmpjes van de missies die je in GTA moet doen. Veel succes ermee! Reageren
Domovoi Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) Bedankt, die was het idd! Bewerkt: 5 juli 2007 door Domovoi Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) Op VideoGoogle kun je ook erg veel missies filmpjes van GTA San Andreas vinden. Typ bij de zoekfunctie op VideoGoogle het volgende in. GTA San Andreas Rubira. En je krijgt erg veel missies filmpjes van GTA San Andreas. Veel kijk plezier! Hier is de link. Bewerkt: 5 juli 2007 door DenkaanHenk Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Voor alle missies uit de gta reeks (GTA1/GTAL Niet Begonnen & GTA2 WIP) moet je eens op GTAMissions.com kijken. Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.