Honkbal95 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 zoals hier boven staat ik heb het spel op e-bay gekocht en gespeeld maar na een tijdje wou ik opslaan en toen kon dat niet ik krijg een error. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Voor welke console heb je het spel? Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 gba advance ik krijg een ds Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Leaf Green is alleen voor Gameboy Advance. >>> Door Jowx: Geen ruzie zoeken ajb, hou het hier gezellig! <<< Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 ik heb het probleem nog nooit eerder gehad want ik heb pokemon emerald en ruby ook op e-bay gekocht en daar kan ik wel gewoon saven Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Maar wat staat er dan precies als je hem wil saven...? Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 als ik het spel start krijg ik eerst the save file has been deleted en dan krijg je dat hele begin gedoe en dan als het spel is gestart doe ik save dan gaat ie saven en dan save failed checking backup memory please wait time required about 1 minute the backup memory is damaged or the game<s battery has run dry the game can be played but its progress cannot be saved please press the a buttonen dan later save failed please exchange the backup memory. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Kan het zijn dat er meer games op die (ik weet niet hoe dat ding ook alweer heet) staan? Reageren
Rullez Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Kan het zijn dat er meer games op die (ik weet niet hoe dat ding ook alweer heet) staan? Ik denk het niet, want je heb niet iets als een Memory Card. Je sla echt op het soort van schijfje op. Verder heb je denk ik een defect spel gekocht. En wat je hier aan kan doen? Mischien een mailtje sturen naar de oude eigenaar. Reageren
Backsmash Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 zoals daarboven staat kijk of je batterij vol is, leg hem desnoods aan de lader als je hem opslaat. blaas eens lucht in de spleet waar je je cardridge in stop blaas lucht op de chip van de cardridge kijk eens of het bij een andere gameboy wel werkt. als dat allemaal niet helpt heeft de vorige eigenaar een spel opgestuurd waar het geheugen chipje van kapot is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.