Jump to content

rhino

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen, waar kan ik aan een rhino komen? Een tank dus? Ik wil geen code gebruiken..Ik heb ook nog niet zo heel ver in het spel; bijna bij san fierro..dus ik weet niet OF ik wel aan een rhino kan komen..maar als het kan hoor ik het graag

Geplaatst:

De enigste manier die in me op komt is 6 sterren krijgen zodat het leger achter je aan komt. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Nee joh ! Ga naar de Noor Oost kant van de leger basis bij Las Venturas Bone County , zoek de zwakke plek in het hek en rij hier doorheen , vervolgens zie je 2 hangars , in elk van de hangars staat een rhyno er staan ook 2 Hydras in de buurt en een cargoBob (militaire Heli ) :lol:

Edit * Oh ja je bent pas in San Fierro , pak gewoon een vliegtuig en land in de noordkant van de militaire bais met een parachute ! :rolleyes:

Bewerkt: door Super-Soaker
Geplaatst:
Nee joh ! Ga naar de Noor Oost kant van de leger basis bij Las Venturas Bone County , zoek de zwakke plek in het hek en rij hier doorheen , vervolgens zie je 2 hangars , in elk van de hangars staat een rhyno er staan ook 2 Hydras in de buurt en een cargoBob (militaire Heli ) :lol:

Hij zegt dat hij bijna in San Fierro is. Dus hij krijg al 4 a 5 sterren om in LV te komen en om bij de Rhino in de legerbasis te komen krijg je sowieso ook 5 sterren.

(zit de ingang van het terrein met de hangars niet aan de zuidkant van het complex?)

Geplaatst:

Hij zegt dat hij bijna in San Fierro is. Dus hij krijg al 4 a 5 sterren om in LV te komen en om bij de Rhino in de legerbasis te komen krijg je sowieso ook 5 sterren.

(zit de ingang van het terrein met de hangars niet aan de zuidkant van het complex?)

OK ! :ph34r: moet ik het stap voor stap uitleggen !?

OMG ! nou daar gaatie :

Jat een auto en ga naar Los Santos airport , het grootste gedeelte is omheind met hekken , maar er is een stukje wat bestaat uit bakstenen , hier is de muur ook wat lager , en als je er een auto tegenaan parkeert kun je over deze muur heen klimmen ! nou eenmaal in het vliegveld pak je een dodo ,die staat er altijd ,of als je hem kan vinden een shamal , die staat ook daar ergens . vlieg naar de NOORDKANT van de militaire basis en jump uit je vliegtuig je hebt standaard een parachute als je in een vliegtuig stapt dus maak je maar geen zorgen dat je beneden op de grond te knikkeren valt ;) eenmaal geland in de NOORDKANT van de basis zie je vanzelf de hangars staan . en hopla rijdt met je rhyno doo het zwakk gedeelte van het hek en voila ! :ph34r:

vlieg naar de NOORDKANT van de militaire basis en jump uit je vliegtuig je hebt standaard een parachute als je in een vliegtuig stapt dus maak je maar geen zorgen dat je beneden op de grond te knikkeren valt

Sorry maar hier ben ik niet zo cker van je krijgt volgens mij pas een parachute standaard in je vliegtuig als je alles voldoende heb gehaald bij de vlieglessen...

Dus voor parachute moet je eerst SF in om daar naar dat hoge soort piramideachtige gebouw (hoogste gebouw uit SF) en daar naar bove gaan parachute halen en weer trug gaan. :)

Bewerkt: door Aegis
  • 3 years later...
Geplaatst:

ik weet niet wie mijn reactie in dit topic heeft verwijderd maar die rhino staat er pas na de missie "Verdant Meadows"

en kzou graag willen weten wie mn reactie in dit topic heeft verwijdert :)

Geplaatst:

Hij zegt dat hij geen cheats wil gebruiken :S

Maar de enige mogelijke manier om hem te krijgen is 6 sterren 8ter je aan krijgen en dan er een te jatten...

@supersoaker:

Als je met een vliegtuig nu naar een nieuw, niet vrijgespeeld deel vliegt, krijg je 4 of 5 sterren :S

Dat is al gezegd maar dat heb je wss niet begrepen.

Addicted

jongens jullie zeggen ga naar bonhe country en steel een tank maar dat kan toch niet als het voor hem geen vrij land is een voor een tank dood gaan laat in mijn geval dan maar !!!!!

EN TEN TWEEDE WAT MegaPilot zij dat de tank er pas na die missie is dus het is zonder cheats niet mogenlijk

Bewerkt: door niko belic
Geplaatst:
en kzou graag willen weten wie mn reactie in dit topic heeft verwijdert :)

Ik niet, maar ik geef de crewlid die dat gedaan heeft groot gelijk. Je geeft namelijk advies aan iemand die daar meer dan drie jaar geleden om vroeg. Diegene zit nu natuurlijk niet meer op een antwoord te wachten.

Het lijkt me niet nodig om nog langer over dit onderwerp verder te praten, want het heeft zoals gezegd geen zin om op posts van een aantal jaar oud, te reageren. Let daarom in het vervolg even op de datum, s.v.p.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...