Jump to content

Onbeperkt mensen vermoorden (ook politie)


Dx11

Recommended Posts

Je moet een heli hebben, en ga daarmee bijv naar het strand, of een andere plek waar je nergens tegen aan botst. Nu land je eerst daar tot je helemaal stil staat, dan geef je 1 tikje gas, en leun je voorover, zodat je dus steeds met de voorkant omlaag leunt en zo over bijv het strand schuift, zo kan je veel mensen gaan vermoorden met je propellor, en je krijgt geen politie sterren. Je kunt zelfs politie vermoorden zonder problemen. leuk toch?

Als dit al bekend was, sorry

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet een heli hebben, en ga daarmee bijv naar het strand, of een andere plek waar je nergens tegen aan botst. Nu land je eerst daar tot je helemaal stil staat, dan geef je 1 tikje gas, en leun je voorover, zodat je dus steeds met de voorkant omlaag leunt en zo over bijv het strand schuift, zo kan je veel mensen gaan vermoorden met je propellor, en je krijgt geen politie sterren. Je kunt zelfs politie vermoorden zonder problemen. leuk toch?

Als dit al bekend was, sorry

Je krijgt hiervoor wel sterren. Misschien dat het bij jou nog nooit is voorgekomen, maar je krijgt wel degelijk politie achter je aan als je mensen vermoord door ze door je rotorbladen te halen (wat overigens niet wegneemt dat het leuk blijft om te doen :D)

Edit: Je moet ook eens proberen om met je helicopter stil te gaan hangen boven iemand, en dan ineens dalen (niet voor of achteruit, maar echt alleen recht omlaag). Dit kan met een behoorlijke snelheid, en als er dan iemand nét naast je heli loopt op precies het goeie punt, kun je hem omhoog zuigen door de rotorbladen.

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

Mm raar ik krijg dus echt nooit politie, misschien omdat ik de xbox versie heb??

Dat heeft niets te maken met welke versie het is,misschien ligt het aan je spel of het kan een bug zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt een trainer downloaden waardoor je geen ster krijgt. (Deze trainer heeft nog meer functies)

Je kunt hem hier downloaden: http://www.gamecopyworld.com/

Ga dan eerst naar GTA Vice City, scroll naar beneden en kijk of je GTA: Vice City v1.0 +10 TRAINER van Pizza ziet staan.

@Sorry, te snel gelezen. Ik zag niet dat je de XBox versie had. Sorry voor het ongemak

Bewerkt: door Blizzard
Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt hiervoor wel sterren. Misschien dat het bij jou nog nooit is voorgekomen, maar je krijgt wel degelijk politie achter je aan als je mensen vermoord door ze door je rotorbladen te halen (wat overigens niet wegneemt dat het leuk blijft om te doen :D)

In Vice City was het mogelijk zonder problemen mensen met rotorbladen te vermoorden.

In de GTA`s daarna heeft Rockstar dat waarschijnlijk verwijdert. Waardoor je gewoon een wanted level krijgt.

:{

Link to comment
Delen op andere websites

PIERRO P, Vertel dan eens waarom (in ieder geval) DonLeone en ik wel een wanted level krijgen? Ik heb maar eens nog een keer onderzocht en weer krijg ik gewoon een wanted level bij het doorsnijden van mensen met je helictoper blades. Ik heb er goed op gelet, dat er geen enkele trainer/cheat/mod in gebruik was en dat ik slechts mensen vermoordde met 'snijden' en niet met 'rammen'. Toch krijg ik nog steeds gewoon een wanted level.

Link to comment
Delen op andere websites

Of je politiesterren krijg is ook afhankelijk of er agenten in de buurt lopen, dit is met normaal ruziezoeken ook zo. Als je iemand één klap geef waar een agent bij sta, krijg je meteen een ster, als je meerdere mensen doodschiet in de afwezigheid van een een agent is er vaak nog steeds niks aan de hand. Dat is waarschijnlijk dus hetzelfde als je met rotorbladen laag ga vliegen. Als geen agent het ziet, kan je heel lang doorgaan, als een agent het wel ziet, zal hij bij het eerste slachtoffer meteen achter je aankomen. Ik denk dus dat het daar aan ligt, hoe toevallig het dan is dat sommigen wel politie in de buurt hebben en anderen niet kan je daarna weer over gaan denken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...