Jump to content

makelijk filmpjes maken ?

Recommended Posts

Geplaatst:

heeft iemand een progama voor me waar ik makkelijk filmpjes me kan op nemen

dat me pc niet mega sloom gaat lopen om gta of zo op te nemen

Geplaatst: (bewerkt)

Dit kan makkelijk door middel van het programma Fraps.

Een klein programmaatje, je kan er mee filmen (max. 30 seconden achter elkaar in de gratis versie), je kan er zelf het aantal fps mee instellen. Je kan er ook screenshots mee nemen.

Klik hier om fraps te downloaden.

Anders kan ik je ook wel Camtasia aanraden, hier heb ik geen ervaring mee maar het is ook een evengoed programma om mee te filmen. Ik denk dat je hiermee ongelimiteerd kan filmen.

(Gebruik volgende keer even de zoekfunctie, het is namelijk al talloze keren gevraagd ;) )

Bewerkt: door Jorair
Geplaatst:
Dit kan makkelijk door middel van het programma Fraps.

Een klein programmaatje, je kan er mee filmen (max. 30 seconden achter elkaar in de gratis versie), je kan er zelf het aantal fps mee instellen. Je kan er ook screenshots mee nemen.

Anders kan ik je ook wel Camtasia aanraden, hier heb ik geen ervaring mee maar het is ook een evengoed programma om mee te filmen. Ik denk dat je hiermee ongelimiteerd kan filmen.

(Gebruik volgende keer even de zoekfunctie, het is namelijk al talloze keren gevraagd ;) )

k weet niet wat fijner is,

30 sec filmen, eindeloos(fraps) of eindeloos filmen, 30 dagen(camtasia).

Geplaatst:

met fraps gaat me spel heel sloom lopen en als ik een goed filmpje wil hebben hoefeel fps moet ik dan in stellen ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...