banaan1995 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 heeft iemand een progama voor me waar ik makkelijk filmpjes me kan op nemen dat me pc niet mega sloom gaat lopen om gta of zo op te nemen Reageren
Jorair Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) Dit kan makkelijk door middel van het programma Fraps. Een klein programmaatje, je kan er mee filmen (max. 30 seconden achter elkaar in de gratis versie), je kan er zelf het aantal fps mee instellen. Je kan er ook screenshots mee nemen. Klik hier om fraps te downloaden. Anders kan ik je ook wel Camtasia aanraden, hier heb ik geen ervaring mee maar het is ook een evengoed programma om mee te filmen. Ik denk dat je hiermee ongelimiteerd kan filmen. (Gebruik volgende keer even de zoekfunctie, het is namelijk al talloze keren gevraagd ) Bewerkt: 5 juli 2007 door Jorair Reageren
JoGuM Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Dit kan makkelijk door middel van het programma Fraps.Een klein programmaatje, je kan er mee filmen (max. 30 seconden achter elkaar in de gratis versie), je kan er zelf het aantal fps mee instellen. Je kan er ook screenshots mee nemen. Anders kan ik je ook wel Camtasia aanraden, hier heb ik geen ervaring mee maar het is ook een evengoed programma om mee te filmen. Ik denk dat je hiermee ongelimiteerd kan filmen. (Gebruik volgende keer even de zoekfunctie, het is namelijk al talloze keren gevraagd ) k weet niet wat fijner is, 30 sec filmen, eindeloos(fraps) of eindeloos filmen, 30 dagen(camtasia). Reageren
banaan1995 Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 met fraps gaat me spel heel sloom lopen en als ik een goed filmpje wil hebben hoefeel fps moet ik dan in stellen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.