Le Freak Geplaatst: 25 maart 2004 Rapport Geplaatst: 25 maart 2004 De reddingwerkers in de ambulance houden erg van HEAD Radio en Flashback FM! Tijdens hun werk hoor je ze allerlei liedjes zingen zoals: She's on Fire! en andere.. Leuk, als jullie het nog niet wisten Reageren
gameking Geplaatst: 25 maart 2004 Rapport Geplaatst: 25 maart 2004 ja vooral die ene van head radio hoe heet die ook al weer........hij ging zoiets van i can do nothing els forsee for you cause i got you once a min atime.... ohh ik weet het ook niet precies gameking Reageren
Kenny Geplaatst: 30 maart 2004 Rapport Geplaatst: 30 maart 2004 Ik vind het zelf wel irritant. Zij zijn aan het zingen (She's on fire... blablabla) terwijl er een paar meter verder op een mens op sterven ligt. :angry: Reageren
Le Freak Geplaatst: 30 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2004 Ik vind het zelf wel irritant. Zij zijn aan het zingen (She's on fire... blablabla) terwijl er een paar meter verder op een mens op sterven ligt. :angry: Hahaha, tjah, dat is nou juist de grap! Reageren
8-Ball Geplaatst: 30 maart 2004 Rapport Geplaatst: 30 maart 2004 Ik vind het wel leuk en grappig, hoor je het in vice city Reageren
Joriz Geplaatst: 30 maart 2004 Rapport Geplaatst: 30 maart 2004 Ik vind het wel leuk en grappig, hoor je het in vice city Zowel in GTA3 als in GTA Vice City wordt een heleboel zin en onzin geroepen door de mensen die rond lopen. Soms zeggen of zingen ze wat van de radio. Soms zeggen ze ook grappige dingen. Reageren
jos2 Geplaatst: 1 april 2004 Rapport Geplaatst: 1 april 2004 Zowel in GTA3 als in GTA Vice City wordt een heleboel zin en onzin geroepen door de mensen die rond lopen.Soms zeggen of zingen ze wat van de radio. Soms zeggen ze ook grappige dingen. Ja, inderdaad. Hieruit blijkt weer hoe gedetaileerd het spel wel niet is! Reageren
Tim14 Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 hhaha dat zie ik ook nu pas en als j dat iritand vind moet je je zelf ook niet doodschieten Reageren
Ironfist Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 jah,en als je met de vlammenwerper een vrouw verbrand... She's on fire... Reageren
Basje Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Geplaatst: 5 juli 2004 Ik vind die zingende mensen en praatende mensen iritand ik hoor liever het geluid van de auto. Reageren
Melchior Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 Ik vind het nou juist lachuhh! Dat getuigt van de humor daar bij Rockstar! T' is me alleen eigenlijk bijna nooit opgevallen dat ze zongen, soms hoorde ik ze weleens droogjes zingen ja, bij zo'n bijna dooie! :lol: Reageren
Ironfist Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 idd,dat getuigt van de humor in vice city moet je eens opletten wat ze allemaal zeggen op de politiezender in tanks en politieautos,het gaat soms over 2 mensen die aan het discussieren zijn over een tape ofzo :lol: Reageren
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 ik wist het al.... lachuh hé :lol: Reageren
Tim14 Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 (bewerkt) idd,dat getuigt van de humorin vice city moet je eens opletten wat ze allemaal zeggen op de politiezender in tanks en politieautos,het gaat soms over 2 mensen die aan het discussieren zijn over een tape ofzo :lol: hebben ze dat niet tegen jou? ik dacht dat ze dat zeiden omdat je hun auto ofzo gejat had maar het is inderdaad wel grappig Bewerkt: 21 augustus 2004 door tim13 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.