DenTheMen Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 (bewerkt) Ik heb hier een screen van de missie drive thru d8 ik maar moet je Big-Smoke zien! http://www.sanandreas.nl/opsm2_screen12b.jpg :blink: :blink: :blink: Bij mij droeg ie toch egt ze groene trui en ze neppe hoed Bewerkt: 16 december 2004 door DenTheMen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Die screen heb ik ook gezien :huh: en bij mij was ie ook groen enzo! ik denk dat die screen is van de USA versie ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 (bewerkt) HIer nog zo'n screen ik heb geen flauw idee of dit ballas is of Grove Street http://www.sanandreas.nl/opsm2_screen5b.jpg Iedergeval bijde screens komen uit het officiele PS2 blad van de UK B) Kijk maar links op het plaatje daar staat het Bewerkt: 16 december 2004 door DenTheMen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 lol echt de britten weer he! Die willen ALLES anders <_< Andere kant van de weg.. Andere kant van het stuur. Stiffupperlipbastards :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 bij mij werken de links niet :angry: :angry: :angry: :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
alien_researcher Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 bij mij werke die links ook ni oe komt da? :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 bij mij ook niet :rolleyes: denk dat de mod die verwijderd hebben :lol: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 volgens mij fake! want bij bladen bij de revioe stond deze screen ook al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.