ken9 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Type: sig & avatar Stijl: mag je zelf weten Grootte: sig 500x150 avatar 64x64 Afbeelding: Tekst: ken9 in san andreas lettertype zoals op plaatje die lettertype Rand: 1 zwarte rand Kleuren: / Render (optioneel): / Extra (optioneel): doe je best en Type: sig & avatar Stijl: mag je zelf weten Grootte: sig 500x150 avatar 64x64 Afbeelding: Tekst: ken9 in san andreas lettertype zoals op plaatje die lettertype Rand: 1 zwarte rand Kleuren: / Render (optioneel): / Extra (optioneel): doe je best alvast bedankt
S()nny Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 ik probeer wel wat... maar ik doe het alleen voor de bovenste afbeelding.. een sig & avatar ik lever het nog van het weeken in... maar wat moet er nou precies in de sig staan? (beetje onduidelijk) gr S()nny
S()nny Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 sig: >>> Door GTA-Sheep: Mooie signature, maar te groot (qua kB's) om als signature te dienen. Dan moet ie kleiner of gelijk zijn aan 100 kB<<< avatar: stuur ff PB terug als het niet goed is.. gr S()nny
S()nny Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) k goed dat je het zei GTA-sheep dit is goeie groote(kb) code: http://img442.imageshack.us/img442/2553/bartsimpsonbk0.gif avatar code: http://img296.imageshack.us/img296/5760/avatarmz7.jpg Bewerkt: 6 juli 2007 door S()nny
ken9 Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 thx s()nny maar een vraagje hoe doe je dat?
S()nny Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 wat doe ik ? maar vind je hm mooi? gr S()nny
ken9 Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 ik vind hem zeker mooi ik wou graag weten hoe je zon sig zo moii maakt
Pitbull Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 ik wou graag weten hoe je zon sig zo moii maakt Dan moet je eens kijken op google (of een andere zoekmachine) naar 'signature tutorials'... Of bij alle tutorials van GTAforum.nl: klik
S()nny Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 en natuurlijk brushes pakketen downloaden bij deviantart.com daar hep ik al men brushes vandaan gr S()nny
ken9 Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 en natuurlijk brushes pakketen downloaden bij deviantart.comdaar hep ik al men brushes vandaan gr S()nny wat zijn brushes
S()nny Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 jah dat is moeilijk om uit te leggen (ik weet wel wat het is ) zou iemand me ff helpen omdat uit te leggen?? je kan er iedergeval heel veel downoaden bij deviantart.com ik hep nu iets van 25 pakketen daar gedownload... gr S()nny
Woetsha Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Google is your friend ! Wat zijn Brushes? Brushes zijn hetzelfde als een penseel en stempels in het dagelijks leven. Hier heb je een goed voorbeeld daarvan. Let op! Ieder programma heeft zijn eigen type brushes. Let dus op als je brushes download dat je ze download voor het juiste programma. Bron
.Levi. Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Neem ook een kijkje in het Adobe Photoshop Guide topic. Je kunt daar ook even kijken wat Brushes nou precies zijn en waarvoor men ze gebruikt. Dit topic gaat dicht vanwege de voltooide aanvragen, voor vragen wees in het subforum Algemeen.
Recommended Posts