Jump to content
Lantyz

Nieuw GTA IV logo


Rockstar Games heeft het logo van de komende GTA, Grand Theft Auto IV, vervangen met een nieuw logo. Nu ja, een bijna nieuw logo. De grote 'IV' die tot dusver meestal gebruikt werd op screenshots en promotiemateriaal, is nu definitief ingeruild voor het complete logo met het pricedown lettertype. Dit nieuwe logo was al eerder vrijgegeven en was ook al in de tweede trailer te zien.

Ook op de website van GTA4 is de grote 'IV' vervangen met het nieuwe logo. Tevens zijn alle screenshots op de site nu voorzien van het nieuwe logo. In onze galerij kun je zien dat ze voorheen slechts de 'IV' droegen. Al met al kunnen we dus betrekkelijk zeker zijn dat dit het definitieve logo is dat ook op de box art zal verschijnen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mooi logo, Grand Theft Auto hoort er nu eenmaal bij te staan. Bij de voorgaande Grand Theft Auto's stond het er ook altijd zo bij, Grand boven Theft boven Auto, met dezelfde inspringing. En ik heb nog een sticker met het oude logo, een echt collecters item. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het eerlijk gezegd weer zo'n eentonige logo. Bijna elke GTA draagt dit logo, en het word wel een beetje eentonig. Toen ik die IV zag, dacht ik: 'Eindelijk gaat dit de goeie kant op', maar nu ik dezelfde 'Grand Theft Auto-lettertype' weer zie, vind ik het wel een beetje tegenvallen. Ik had iets beters verwacht, maar das natuurlijk mijn mening.

Apple-Mac

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit logo vind ik beter dan het vorige.

Er zit jammergenoeg nog steeds een foutje in. Het omcirkelde vlak moet donkerder worden, want nu klopt het perspectief niet. :7

logofoutje7.png

Bewerkt: door maarte41

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het eerlijk gezegd weer zo'n eentonige logo. Bijna elke GTA draagt dit logo, en het word wel een beetje eentonig. Toen ik die IV zag, dacht ik: 'Eindelijk gaat dit de goeie kant op', maar nu ik dezelfde 'Grand Theft Auto-lettertype' weer zie, vind ik het wel een beetje tegenvallen. Ik had iets beters verwacht, maar das natuurlijk mijn mening.

Apple-Mac

Je hebt ook zoiets als merkbekend- en -herkenbaarheid, daar heeft deze - zoals jij het noemt - eentonigheid vooral mee te maken. ;)

Ontopic interesseert het GTA IV logo me niet echt, maar vind ik het er wel O.K. uitzien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...