Jump to content

Check Out at the Check In


Klus

Recommended Posts

Na Autocide ben ik meteen doorgereden naar het vliegveld van Escobar en wacht nu al minutenlang aan die telefoon. Er rinkelt niks. Ik heb tot en met Rub Out (Vercetti Estate is ook vrijgespeeld) gedaan van missies. Waarom rinkelt die telefoon dan niet? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: Je moet eerst gebeld worden op je mobieltje om te zeggen dat je naar een 'payphone' moet gaan.

Ik weet niet precies wat je allemaal hebt gedaan, maar het lijkt me dan het beste om naar alle icoontjes van je map te gaan en al die missies te spelen. Als je dat hebt gedaan moet je gebeld worden dat je naar de 'payphone' moet gaan. Volgens mij moet je ook all hands on deck gedaan hebben.

Edit: Je moet dus de missie Shakedown gedaan hebben voordat je deze missie kan spelen.

Succes.

@hieronder: Zijn er helemaal geen icoontjes meer op je map? Als dat het geval is moet je, denk ik, de Malibu Club kopen (heb je wel $120.000 nodig) en dan de eerste 2 missies spelen en dan nog een keer naar de schietbaan gaan.

Nogmaal@hieronder: Je kan je savegame bij savegame aanvraag uploaden en dan wil ik wel kijken wat je nog moet doen.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

All Hands on Deck is al gedaan. @Jow tommy vercetti: De V van Vercetti Estate is er nog en het icoontje van een race dat je door 30 obstakels moet doorrijden. Bij die malibu club: Dat is voor Loose ends.

Bewerkt: door Klus
Link to comment
Delen op andere websites

All Hands on Deck is al gedaan. @Jow tommy vercetti: De V van Vercetti Estate is er nog en het icoontje van een race dat je door 30 obstakels moet doorrijden. Bij die malibu club: Dat is voor Loose ends.

doe gewoon alles wat je op dit moment kan doen, die missie komt vanzelf wel

Link to comment
Delen op andere websites

De enige voorwaarden voor COATCI zijn dat het tweede eiland open is en dat Autocide is gedaan, volgensmij zijn er geen andere voorwaarden voor deze missies, de telefoonmissies volgen elkaar gewoon op, volgensmij zijn er geen andere missies die er verband mee hebben. Verder moet je gewoon net geluk hebben dat je een keer gebeld wordt, en wat ook nog wel eens wil helpen is gewoon een auto instappen, en er meteen weer uitstappen, je telefoon gaat namelijk heel vaak als je net een voertuig uitkom, dus ik zou zeggen probeer dat even te doen, misschien helpt dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Baffie, ik heb ook wel eens dat ik een bepaalde missie moest doen (volgens mij The Shooter) vóórdat ik Loose Ends kreeg, dus er is wel degelijk verband tussen deze missies. Als er geen icoontjes meer zijn, kun je het beste een bedrijf opkopen om de missies voort te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...