S()nny Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) hep een sig gemaakt van Xzibit ong, een uur mee bezig gweest. hier is die: graag rates & comments gr S()nny Bewerkt: 6 juli 2007 door S()nny Reageren
Pitbull Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Mooi. Het eerste wat opvalt is je 'border', ik ben niet zo voor die soort borders (die dikke zwarte randen bovenaan). Maar war nog opvalt is je BG. Heel mooi en netjes afgewerkt. Je naam zelf is ook mooi en past goed bij je BG. Dan de font bij Xzibit past goed bij de render, je kon geen betere kiezen... Maar dan, hét minpunt van je signature: je render. Het lijkt of hij niet de juiste verhoudingen heeft als het originele (tip: als je je render vergroot/verkleint, houdt dan shift ingefrukt, zo blijft hij in de juiste verhoudingen). Je kon hem ook meer inblenden, nu is hij er eigenlijk gewoon op 'gezet'. KUTGW en 8,5/10 Reageren
S()nny Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 bedankt voor je tips Pitbull \ hier is er nog 1 de render ga ik nog iets bijwerken want bij het gezicht is hij een beetje hoekig :D hier is die: vind hm zelf niet zo geweldig kga hm cker nog een x bijwerken.. ook voor dees graag een paar rates & comments gr S()nny Reageren
Muay Thai Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ik vind hem niet zo geslaagd je render vind ik ook niet erg goed uitgeknipt je ziet nog wat van die witte plekjes lettertype van '' Xzitbit '' is wel goed alleen mocht kleiner en de lettertype van je naam vind ik ook niet mooi je kan eens andere lettertype's proberen. En achtergrond past er ook niet bij je kan beter gaan brushen en render inblenden, of smudgen. En de border is wel oke. Tips Probeer meer te brushen en betere brushes te gebruiken, lettertype meer HipHop stijl nemen want past meer bij '' Xzibit '' of iets anders dan wat meer erbij past en daarmee bedoel je naam want dat is heel ander lettertype. En probeer je render dan in te blenden. En als cijfer voor je signature een 4,4/10. Reageren
S()nny Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 @ Muay thai: van jouw hoef ik geen rates te hebben jij doet alleen maar WOW sigs.. gr S()nny Reageren
Muay Thai Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 @ Muay thai:van jouw hoef ik geen rates te hebben jij doet alleen maar WOW sigs.. gr S()nny Sorry maar ik probeer je te helpen ik heb je wel beter signatures zien maken alleen je vraagt om rates en comments een aangezien je vaak signatures maakt wou ik deze raten. Als je niet tegen goede critiek kunt moet je ook niet om rates en comments vragen want als je alleen maar verwacht dat ze je hele goede cijfers geven leer je er niks van. En ik begrijp je reactie ook niet, WOW signatures maak ik laatste tijd best vaak naja vaak 3 of 4? Daar is niks mee toch? Reageren
.Djanick Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 s()nny je mag niemand verbieden om jou signs te raten, ik heb een gloedhekel aan rap, mag ik nu ook niet raten? wees zowiezo blij dat hij je tips geeft en niet alleen zegt dat het een mooie sign is en een 8 geeft want misschien vind je dat nu leuk, dan ga je naast je schoenen lopen, maak je geen andere dingen meer, word je nooit beter *moet ik verder gaan?* rate: x zibit: + punten - tekst "xzibit" leuk gedaan alleen je naam minder - border opzich leuk, maar zie het tegenwoordig te vaak om te zeggen dat het orgineel is - punten: - achtergrond is nogal makkelijk lijkt me zo, er is niet erg veel aan gedaan dan een paar brushes en die bij een gausian blur te geven. *probeer ook een brush die echt bij de render past * - zoals ergens hierboven al gezegd is, de render lijkt een beetje raar verkleind *lijkt nu net een klein mollig kaboutertje * maar je kan gewoon de tip volgen die daar ook al gezegd is dan ziet die er wss beter uit. Algemeen: je zegt dat je over deze sign 1 uur bezig bent geweest, is dit zonder eventuele pauze`s, zoektochten naar brushes, en games? ik kan me namelijk niet indenken dat als je lekker doorwerkt je hier 1 uur mee bezig kan zijn. verder zou je de brush anders kunnen doen, misschien ook een andere bg kleur? cijfer: 5,7/10 Reageren
S()nny Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) ja cker zoektocht naar brushes maar was ook een poos bezig om die xzibit uit te knippen.. cker een half uur want ging telkens fout :D Edit: srry nog Muay thai voor men reactie ik zit vandaag niet in zon goede bui nogmaals srry gr S()nny Bewerkt: 6 juli 2007 door S()nny Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.