BrokenTable Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Eindelijk een nummer om hem te bereiken :-)
GTA 0wn3r Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Maar ze gegaranderen niks.. :unsure: Ik zou in ieder geval m'n auto niet aan 'm uit lenen :unsure: Kijk naar de films.. En je weet wat ik bedoel :rolleyes:
Spike Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Maar ze gegaranderen niks.. :unsure: Ik zou in ieder geval m'n auto niet aan 'm uit lenen :unsure: Kijk naar de films.. En je weet wat ik bedoel :rolleyes: onzin post weer <_< waar niks op slaat. anyway wel een mooie grap van r* weer een easter eg .
GTA 0wn3r Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Maar ze gegaranderen niks.. :unsure: Ik zou in ieder geval m'n auto niet aan 'm uit lenen :unsure: Kijk naar de films.. En je weet wat ik bedoel :rolleyes: onzin post weer <_< waar niks op slaat. anyway wel een mooie grap van r* weer een easter eg . Zucht. Ben jij een Mod? Nee, Dacht ik al.. laat het lekker aan de moderators over.
Puke Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 ow gaaf misschien betekend dat wel dat er een vlinderdasje in het spel zit
Aegis Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 lol mischien zitten in het spel wel J Bond auto's B) Lijkt me wel cool een auto met rakkete enzow :blink: :lol:
gtamaster Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 ooh zien jullie die nou pas ik had hem al toen ik naar san fierro mocht gevonden ik had het maand terug ofzo al gezien maar vond het niet een easter egg
BrokenTable Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2004 ooh zien jullie die nou pas ik had hem al toen ik naar san fierro mocht gevonden ik had het maand terug ofzo al gezien maar vond het niet een easter egg Post dan volgende keer gelijk een screenshot:-) Ik denk niet dat je naam toevallig op het bord is gekomen. Of het een echte easter-egg is weet ik niet.
josie Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Ik denk niet dat je naam toevallig op het bord is gekomen. Of het een echte easter-egg is weet ik niet. misschien een hint voor de volgende gta :lol: :lol: :lol: moet je in een missie met raketen schieten * droomt verder *
Slimm Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 ooh zien jullie die nou pas ik had hem al toen ik naar san fierro mocht gevonden ik had het maand terug ofzo al gezien maar vond het niet een easter egg Hoe kan dat nou als dat bord in LV hangt? :huh:
BrokenTable Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2004 ooh zien jullie die nou pas ik had hem al toen ik naar san fierro mocht gevonden ik had het maand terug ofzo al gezien maar vond het niet een easter egg Hoe kan dat nou als dat bord in LV hangt? :huh: SF heeft ook sportvelden...
Sasuke Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Staat toevallig 24/7 ?? En toevallig hè, is 24/7 een winkeltje :rolleyes: ... Denk zelf niet dat dit iets met die JamesBond vent heeft te maken.. Zo wel; R* KICKS MY NUTS ! B)
dudedude Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 ooh zien jullie die nou pas ik had hem al toen ik naar san fierro mocht gevonden ik had het maand terug ofzo al gezien maar vond het niet een easter egg Hoe kan dat nou als dat bord in LV hangt? :huh: hij kan tog ook naar lv zijn gegaan daar hoef je de stad nog niet geunlocked voor te hebben
Recommended Posts