Jump to content

James Bond in SA?

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar ze gegaranderen niks.. :unsure: Ik zou in ieder geval m'n auto niet aan 'm uit lenen :unsure: Kijk naar de films.. En je weet wat ik bedoel :rolleyes: ;)

Geplaatst:
Maar ze gegaranderen niks.. :unsure: Ik zou in ieder geval m'n auto niet aan 'm uit lenen :unsure: Kijk naar de films.. En je weet wat ik bedoel :rolleyes: ;)

onzin post weer <_< waar niks op slaat.

anyway wel een mooie grap van r* weer een easter eg :D .

Geplaatst:

onzin post weer <_< waar niks op slaat.

anyway wel een mooie grap van r* weer een easter eg :D .

Zucht. Ben jij een Mod? Nee, Dacht ik al.. laat het lekker aan de moderators over.

Geplaatst:

lol mischien zitten in het spel wel J Bond auto's :puh: B)

Lijkt me wel cool een auto met rakkete enzow :blink: :lol:

Geplaatst:

ooh zien jullie die nou pas ik had hem al toen ik naar san fierro mocht gevonden ik had het maand terug ofzo al gezien maar vond het niet een easter egg

Geplaatst:
ooh zien jullie die nou pas ik had hem al toen ik naar san fierro mocht gevonden ik had het maand terug ofzo al gezien maar vond het niet een easter egg

Post dan volgende keer gelijk een screenshot:-)

Ik denk niet dat je naam toevallig op het bord is gekomen. Of het een echte easter-egg is weet ik niet.

Geplaatst:
Ik denk niet dat je naam toevallig op het bord is gekomen. Of het een echte easter-egg is weet ik niet.

misschien een hint voor de volgende gta :lol: :lol: :lol:

moet je in een missie met raketen schieten

* droomt verder *

Geplaatst:

Hoe kan dat nou als dat bord in LV hangt? :huh:

Geplaatst:

SF heeft ook sportvelden...

Geplaatst:

Staat toevallig 24/7 ??

En toevallig hè, is 24/7 een winkeltje :rolleyes: ...

Denk zelf niet dat dit iets met die JamesBond vent heeft te maken.. Zo wel; R* KICKS MY NUTS ! B)

Geplaatst:

hij kan tog ook naar lv zijn gegaan daar hoef je de stad nog niet geunlocked voor te hebben

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...