dgmboy Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 de missie van de vliegschool Circle Airstrip lukt mij niet ik wil geen savegame da's saai maar kan iemand me uitleggen hoe het moet want ik kom steeds er boven of beneden de 2de corona en verder lukt het dan niet alvast bedankt greets dgmboy Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Je kunt hier voor de info kijken. Ik heb het even voor je gekopieërd: Missie omschrijving Nu begint het grote werk, je moet een rondje maken met een Rustler. Je stijgt op vanaf de startbaan en je moet door de eerste corona. Ga daarna door de volgende corona en weer door de volgende corona door middel van het 'banken'. Zo ga je even door totdat je bij de laatste komt, als je daar doorheen gaat heb je de missie voltooid. Hoe haal ik het snelste goud? Probeer iedere keer direct na het halen van een corona direct na de volgende te gaan. Als je door de eerste bent gegaan moet je proberen recht door de volgende te vliegen. Ga zo door. Als je recht door de laatste bent gegaan, zul je de score zien. Kijk voor nog meer dingen en ook screenshots op de pagina van WikiGTA, die ik net genoemd heb. Reageren
dgmboy Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Je kunt hier voor de info kijken. Ik heb het even voor je gekopieërd:Missie omschrijving Nu begint het grote werk, je moet een rondje maken met een Rustler. Je stijgt op vanaf de startbaan en je moet door de eerste corona. Ga daarna door de volgende corona en weer door de volgende corona door middel van het 'banken'. Zo ga je even door totdat je bij de laatste komt, als je daar doorheen gaat heb je de missie voltooid. Hoe haal ik het snelste goud? Probeer iedere keer direct na het halen van een corona direct na de volgende te gaan. Als je door de eerste bent gegaan moet je proberen recht door de volgende te vliegen. Ga zo door. Als je recht door de laatste bent gegaan, zul je de score zien. Kijk voor nog meer dingen en ook screenshots op de pagina van WikiGTA, die ik net genoemd heb. Ja dat weet ik maar het lukt niet om die draai te maken vlieg steeds naar onderen Reageren
Donwell Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Je moet én D/A indrukken (één van de twee), én het pijltje waarmee je opstijgt (onderste pijltje). Zo zul je ongeveer dezelfde hoogte behouden, zodat je naar de volgende kan vliegen. Zo ga je maar door, tot je het hebt behaald. Reageren
dgmboy Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Je moet én D/A indrukken (één van de twee), én het pijltje waarmee je opstijgt (onderste pijltje). Zo zul je ongeveer dezelfde hoogte behouden, zodat je naar de volgende kan vliegen. Zo ga je maar door, tot je het hebt behaald. binnen hoeveel sec moet je hem halen(voltooien) want ik was 2 x bij de 2min ongeveer en dat lukte niet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 binnen hoeveel sec moet je hem halen(voltooien) want ik was 2 x bij de 2min ongeveer en dat lukte niet 2 minuten is wel heel erg lang voor deze missie, je moet hem namelijk in maximaal 75 seconden halen, anders heb je gefaald. Het lukt bij jou dus niet omdat je er 120 seconden over doet. Reageren
dgmboy Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 oke deze heb ik gehaald nu de volgende met landen nog moeilijker Reageren
dgmboy Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 MOET JE de fly school doen of niet?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) oke deze heb ik gehaald nu de volgende met landen nog moeilijker Tja, vliegen blijft een kwestie van oefenen. Je moet het simpelweg leren. Hoe vaker je het probeert, des te eerder en beter het zal lukken. Ik zou, als ik jou was, eerst eens rustig aan 'Circle Airstrip' nog eens doen, zodat je dat rondje een beetje onder de knie hebt. Daarna kun je de oefening 'Land Plane' nog eens proberen. Deze 2 oefeningen vormen samen de oefening waar je nu bent, namelijk 'Circle Airstrip and Land'. Als je de basis van de tweede en derde oefening dus een beetje onder de knie hebt kun je hem eens proberen. Maar nogmaals, het is iets dat je gewoon onder de knie moet krijgen. De één leert nu eenmaal sneller als de ander. MOET JE de fly school doen of niet?? Ja, want bij voltooiing van de vliegschool komen er 4 missies vrij op Verdant Meadows, die de storyline verder laten gaan in Las Venturas. Bewerkt: 6 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.