QuaZ Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Hi, ik heb even een tutorial gevolgd over een abstract signature en ik moet zeggen dat ik hem best vet vind. Rates & Comments !! Reageren
Twankala Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Hele mooie signature, mooie kleur ook. Het doet me denken aan een soort van waterkolk. Alleen de tekst staat er absoluut niet bij. Je kan beter iets kleins doorzichtigs doen. Reageren
QuaZ Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Hele mooie signature, mooie kleur ook. Het doet me denken aan een soort van waterkolk.Alleen de tekst staat er absoluut niet bij. Je kan beter iets kleins doorzichtigs doen. sorry, heb niet gelet op de tekst het ging me meer om de signature zelf =] Reageren
S()nny Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ik vind het wel leuke sig goed gemaakt die BG (goede brushes) de tekst had je beter blauw met wit kunnen doen het rode past er niet zo goed bij en eerlijk gezegd past die render die je bij onze battle hept gedaan misschien wel iets beter bij deze BG (mijn mening) rate: 8,7/10 gr S()nny Reageren
QuaZ Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 goed gemaakt die BG (goede brushes) Een abstract signature wil zeggen dat hij ZONDER brushes is gemaakt =] Thanks voor je rate MVG, Quaz Reageren
Bronko Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Mooie Sig, kvind hem wel wat hebben. Hij is wel gaaf gemaakt, je tekst vind ik niks en de border had denk ik wel wat dikker/opvallender gemogen. Majah gewoon ff een rate voor de achtergrond, ik geef een 8,5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.