Rivel Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Hoi! Weet iemand waar ik een versie van camhack kan downloaden voor sa:mp, niet dat ik wil cheaten maar het is voor mijn movieproject. Ik kon iets vinden op google! Dankje alvast Rivel Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Hoi!Weet iemand waar ik een versie van camhack kan downloaden voor sa:mp, niet dat ik wil cheaten maar het is voor mijn movieproject. Ik kon iets vinden op google! Dankje alvast Rivel Ik betwijfel of dat wel zin heeft, aangezien volgens mij modden überhaupt niet mogelijk is in SA-MP, dus met een camhack zal het vrees ik niet gaan. Voor zover ik weet valt een hack wel onder de categorie mods, dus het lijkt me niet dat hacks en dergelijke het zullen doen in SA-MP. Correct me if I'm wrong... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Hey, mocht het zo zijn dat camhack inderdaad onder mods valt (wat ik betwijfel maar goed), zou je kunnen proberen het op te nemen in sa-mp v1. Deze versie heeft nog geen anti-mod filter. En volgens mij kun je als admin in v2 ook het mod-filter uitschakelen, dus als je een admin kent die dat voor je wil doen (of als je er zelf een bent), veel succes! Met vriendelijke groeten, Greetings from Lisbon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.