unedian Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 als ik een auto mod heb geinstaleerd met sami dan start ik sa op en klik op de savegame die ik wil openen en dan laad hij en dan ineens is het beeld zwart... als je weet wat het is of ook met het zelfde temaken heb plz meld het Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ik denk dat jij met V2 bent gaan modden, V2 is niet moddable en dus zul je over naar V1, of eerder gezegd V1.01, moeten gaan. Download daarom deze patch en start hem op. Geef je SA-map aan en de patch zal je versie veranderen. Als het goed is staat er na het patchen rechtsonder in je beeldscherm V1.01 en dat betekent dat je nu kunt modden. Start je savegame en zoek naar je auto, klaar! Reageren
unedian Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ik denk dat jij met V2 bent gaan modden, V2 is niet moddable en dus zul je over naar V1, of eerder gezegd V1.01, moeten gaan. Download daarom deze patch en start hem op. Geef je SA-map aan en de patch zal je versie veranderen. Als het goed is staat er na het patchen rechtsonder in je beeldscherm V1.01 en dat betekent dat je nu kunt modden. Start je savegame en zoek naar je auto, klaar! dat heb ik ook al gedaan enzo... v1 heb ik al en die patch is dat gele kruisdingete die heb ik ook al op die map gebruikt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ik denk dat jij met V2 bent gaan modden, V2 is niet moddable en dus zul je over naar V1, of eerder gezegd V1.01, moeten gaan. Download daarom deze patch en start hem op. Geef je SA-map aan en de patch zal je versie veranderen. Als het goed is staat er na het patchen rechtsonder in je beeldscherm V1.01 en dat betekent dat je nu kunt modden. Start je savegame en zoek naar je auto, klaar! dat heb ik ook al gedaan enzo... v1 heb ik al en die patch is dat gele kruisdingete die heb ik ook al op die map gebruikt Als je dus ook al V1 hebt, dan blijft er denk ik nog één optie over. Namelijk dat de mod gewoon niet goed is. Niet elke mod die op internet staat zal het doen, dus het is zeker niet zeldzaam als er één het een keer niet doet. Ik raad je in dat geval aan de mod weer even te verwijderen. Je kunt je originele bestanden weer in dit topic aanvragen. Het beste kun je daarna weer even een andere mod installeren. Doet die het wel, dan is het vrijwel zeker dat het aan die ene mod ligt. Reageren
-Omar- Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Of je kan zoals met SAMI de mod weer uninstaleren dat ode ik ook vaak. En zoek gewoon een andere mod. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.