Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey.

Ik zit nu een beetje vast. Ik heb het spel nu pas een aantal dagen, maar ik heb nu drie missies waar ik niet uitkom. Graag wil ik dus wat tips voor "OG Loc" (catch freddy), die misie van ryder dat je naar de Ocean Docks moet en die misie van Sweet met die auto dat je moet gaan springen. Het probleem is dat ik deze misies blijf proberen, maar niet lukken. zijn er als ik op dat punt in het verhaal ben andere misies beschikbaar? En wat is de beste manier om aan geld te komen. want voor de misies krijg ik tot nu toe, nu ik niet echt verder kom, geen geld, en het is naturlijk leuk om te remmen op de snelweg, snel uitstappen en wachten tot de kettingbotsing ontploft, maar das toch niet effectiefste manier, wel?

Ja, natuurlijk moet ik het niet opgeven, net een week na aankoop, en ik wil ook niet cheaten, gewoon wat tips plz.

MVG

7ulian

P.S.

het spel is nog gaver dan ik dacht

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb geen tijd om op al je vragen antwoord te geven omdat ik werken moet, gelukkig kan ik je wel tips geven voor OG Loc.

OG Loc vond ik eerst ook altijd een moeilijke missie, maar hij valt eigenlijk best mee. Ik begin maar met de bikeskill. Hoe meer bikeskill je hebt hoe minder kans je hebt om van je moter af te vallen, dus hoe meer bikeskill hoe beter! Bikeskill is makkelijk te verkrijgen door gewoon lekker te gaan rijden. Tijdens de achtervolging moet je niet schieten gaan, focus je gewoon op de achtervolging, als je hem probeerd te raken word het alleen maar moeilijker en het heeft geen zin. Daarnaast kan je Freddy's sporen goed zien, wanneer je hem even kwijt bent kijk je even naar de weg en zie je zijn spoor lopen. Er zijn niet heel veel tips voor deze missie, maar blijf gewoon rustig, concentreer je goed rem goed voor bochten. Dat laatste is er belangrijk, wanneer je door een stijl weggetje moet, raad ik je eerst aan om even goed te remmen, dit hoeft niet met de handrem het kan ook met de gewone rem. Ook heb ik nog een kleine alternatieve route voor je, ongeveer in het midden van de achtervolging zal je de snelweg opgaan, maar het is makkelijker om deze te mijden. Je rijdt onder de snelweg door en je kan hem een stukje verderop gewoon opwachten. Het heeft geen zin om aftestappen en met een bazooka of iets dergelijks op hem te gaan knallen, ga een beetje geschuild staan zodat hij je niet raakt. Dit is even een moment voor jou om een rustpauze te nemen, je wacht gewoon tot Freddy weer komt.

Het laatste stuk moet je ook weer gewoon rustig rijden en oppassen bij het stuk waar je tussen 2 huizen doorgaat, hier kan je namelijk raar vallen. Wanneer Freddy stopt blijf jij op een afstandje staan, schiet ze nu neer (het liefst met een AK47 of een dergelijk wapen, die is namelijk beter voor langere afstanden). Op die afstand schieten ze niet terug.

Hier een kaartje van de route die je het beste kunt nemen:

lossantosradareditedpngas4.png

Legenda:

- Groen: normale route

- Rood: alternative route 1 (deze gebruik ik meestal)

- Geel: alternative route 2 (deze kan je ook gebruiken maar heel misschien ga je dan te ver bij Freddy weg waardoor je Mission Failed krijgt.

- Waar het rode en gele lijntje uitkomen zal Freddy de normale weg weer opkomen.

Er zijn zo nog wel veel alternatieve routes die je kunt nemen, je moet gewoon niet te ver bij Freddy vandaan gaan. Desnoods stippen je van te voren een goeie route uit, die je aanpast aan het pad van Freddy.

Als je cheats zou gebruiken is er nog een handige cheat, deze cheat zorgt ervoor dat er veel minder verkeer in de straten rondrijd, op de pc heet deze cheat GHOSTTOWN, op de PS2 moet je X, Down, Up, R2, Down, Triangle, L1, Triangle, Left intoetsen, en op de Xbox toets je A, Down, Up, Black, Down, Y, Left Trigger, Y, Left in.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, voor de rest al iemand anders je helpen :)

Even een dom typfoutje veranderd.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Het allerbeste is natuurlijk om WikiGTA te raadplegen als je ergens moeite mee hebt. In dit geval natuurlijk voor de missies OG Loc, Cesar Vialpando en Robbing Uncle Sam. En om aan geld te komen kun je voorbijgangers beroven of andere kleine dingen doen, maar het doen van de zogenaamde zijmissies levert veel meer op :Y. Doe bijvoorbeeld de Unique Stunts, de Firefightermissies of de Taxi-missies (zie ==> deze <== pagina en kijk bij voertuigenmissies en bij diversen). Succes :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal dit even systematisch afhandelen :) .

OG Loc: Deze missie is inderdaad best lastig maar het wordt een stuk eenvoudiger als je beseft dat je Freddy helemaal niet hoeft in te halen; volgen is voldoende om deze missie te voltooien. Als je deze missie een paar keer hebt gedaan weet je het parcours. Je moet geen enkele moeite doen om Freddy in te halen maar rustig achter hem blijven rijden, als je hem bijna inhaalt gaat hij toch sneller dus je kan rustig aan doen. Als Freddy in de steegjes en kleine weggetjes rijd moet hem volgen en je tempo wat aanpassen. Als je een verkeerde bocht ofzo neemt moet je toch nog door gaan omdat je dan weer meer van het parcours te weten komt.

Robbing Uncle Sam: Je moet eerst over het hek klimmen en alle bewakers doden. Dan laat je Ryder binnen en ga je de dozen inladen. Als Ryder wordt aangevallen moet je even uitstappen en de soldaten doden. Als je alles hebt ingeladen moet je zo snel mogelijk wegrijden van de Patriots en naar je garage gaan.

Je laatste missiebeschrijving snap ik niet helemaal maar ik denk dat je het over Cesar Vialpando hebt, wat ik altijd doe is even de controls aanpassen naar de pijltjes zodat ik daarmee mijn auto kan laten 'dansen'. Daarna zet ik de controls weer terug.

Je zal van een van deze missies moeten doen wil je verder komen met de storyline, als je helemaal verder wilt moet je ze allemaal voltooien. Er is ook een missieoverzicht op wikigta. Daar kan je zien welke missie je unlocked na het voltooien van een missie.

Volgens mij krijg je geen geld voor een kettingbotsing (helaas :7 ) maar je kan bijvoorbeeld Burglary missions doen, hiermee valt veel geld te verdienen. Een manier om heel veel geld te verdienen is via de paardenrennen (op het bijgeleverde kaartje zie je waar die zijn).

Je kan als je echt niet uit de missies komt en je speelt op de pc iemand anders de missies laten doen via savegame aanvraag.

Hopelijk heb ik hiermee je vragen voldoende beantwoord :).

@VWO'er: Lol dat wist ik niet. Wel bij GTA III en natuurlijk de eerste GTA's maar ik ga het zo even testen :puh:

post-66300-1183720465.jpg

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst:
Volgens mij krijg je geen geld voor een kettingbotsing (helaas :7 )
Dat krijg je wel degelijk hoor, ik weet ook niet waarvoor maar het zal vast de verzekering zijn :clown:. Nee, zonder gekheid, je krijgt het wel; per botsing een paar tientjes. Hoe meer schade je aanricht bij een explosie hoe hoger het geldbedrag. Bij een paar rammen tegen een auto krijg je dus niet zo veel als bij een megaexplosie op een snelweg.
Geplaatst:

Ik had het vooral over de ontploffingen, met mensen die dan uit hun auto komen en doodgaan. Dan droppen ze vaak geld, zonder dat de politie pissig wordt (helemaal leuk als de politie dan pissig op een ander wordt, en die dan neerknalt, wat lijdt tot een nog grotere chaos en liquide middellen)

En nogmaals bedankt voor de reacties. Ik ga het nu eerst even met een taxi proberen, pandje kopen en dan de misies.

Geplaatst:

Wat ook handig is in het begin van het spel is de courier-missie bij Roboi's Food Mart, als je die hebt voltooid kan je daar dagelijks maximaal $2.000 ophalen. Meer informatie hierover is op >deze pagina< te vinden. Succes :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...