Jump to content

Rare Firefox Streep

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je aan het typen bent, dan zie je als het goed is een zwarte streep, nu krijg ik deze steeds opvallender zie het volgende:

Overal waar ik klik krijg ik zo'n streep, hij knippert het is gewoon weg irritant.

Zie screen:

Geplaatst:
Als je aan het typen bent, dan zie je als het goed is een zwarte streep, nu krijg ik deze steeds opvallender zie het volgende:

Overal waar ik klik krijg ik zo'n streep, hij knippert het is gewoon weg irritant.

Zie screen:

Heb je al eens geprobeerd om Firefox opnieuw te installeren (of een nieuwe versie)?

Mischien zou je ook eens kunnen proberen om je pc op te schonen met Eusing Registry cleaner en Ad-aware.

Geplaatst:

Eusing Registry heeft zich minder bewezen dan CCleaner,

Ik zou de problemen tab en het opschoon systeem z'n werk laten doen (van CCleaner dus) en kijken wat het resultaat is.

Geplaatst:

Daar ben ik weer, na enkele uren martelen gister ben ik weer online, jammer genoeg moest Firefox er af gegooid worden waarna ik al mijn wachtwoorden kwijt ben geraakt en ik het voor GTAForum hem niet meer wist.

Her-instal heeft gewerkt. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...