TheRenz Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ik zit nu op 22% van de game maar mijn vraag is waneer kan je savehouses gaan kopen nog nerges zo groen huisje gezien Reageren
PIERRO P Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) Er zijn geen savehouses te koop in VCS. Je moet bepaalde missies hebben afgerond wil je een bepaaldt savehuis krijgen. Een Lijstje. Bayshore Aveneu; Na conduct unbecoming The Compound: Na D.I.V.O.R.C.E Clemenus Suite: Na From Zero to Hero. Ook kan je saven bij alle empire sites die je bezit. Deze zijn na de missie: To Victor the spoils te krijgen. Bewerkt: 6 juli 2007 door PIERRO P Reageren
TheRenz Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Je kan vanaf het begin van het spel alle savehouses kopen in Los Santos. Als de Badlands open zijn kan je daar de huizen kopen. Dit zelfde geldt voor Las Venturas en de Desert. Je moet een bepaalde missie af gerond hebben of veilige toegang hebben in het gebied wil je in dat gebied een savehuis kopen. Hopelijk is het nu een beetje duidelijker. MVG PIERRO P In Vice City Stories nie Sa Reageren
PIERRO P Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ja sorry mijn fout. Ik keek verkeerd Ik heb het al aangepast. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 je kan wel gebouwen kopen kan je een eigen zaak beginnen en daar kun je ook saven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.