Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik de coördinaten van bijv liberty city intyp dan kom ik er niet ik hoor alleen een maf muziekje en val weer verder naar beneden en zo gebeurd dat met alles ik gebruik GTA SA Crazy Trainer +151

Geplaatst: (bewerkt)
als ik de coördinaten van bijv liberty city intyp dan kom ik er niet ik hoor alleen een maf muziekje en val weer verder naar beneden en zo gebeurd dat met alles ik gebruik GTA SA Crazy Trainer +151

Je moet namelijk altijd eerst naar twee plaatsen gaan vooralleer je in een interior kan komen. Het beste om in zo'n interior te geraken is door de SA Place Manager gebruiken. Die kan je overal heen brengen. Meer uitleg over de coordinaten kan je hier vinden.

Eerst moet je met de SA Place manager teleporteren naar de 'Yellow Marker'

X: 1416,523

Y: 2,073673

Z: 1000,926

En dan vervolgens naar Liberty City:

X: -735,3156

Y: 505,9115

Z: 1371,977

En dan kom je vervolgens in Liberty City terecht. Ik hoop dat je er wat aan hebt. ;)

De SA Place manager kan je in de bijlage vinden.

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:

Als je graag naar Liberty City wil, dan raad ik je aan dat op de gewone manier te doen. Dus niet via een trainer o.i.d. Hoe je dat doet, leg ik nu even uit: Je gaat ten eerste naar de Ganton gym, je schiet daar iedereen neer en je spawnt naar het warenhuis. Vanaf daar spawn je jezelf naar Liberty City. Kort samengevat ga je op deze manier naar de hidden interior van Liberty City. Lees voor een compleet stappen plan even deze pagina door.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...