Maaxxx Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Kom bij deze missie niet verder, als ik eenmaal in het huis ben lijkt het wel of er oneindig veel vijanden aankomen en heb het nu al zo'n 5 keer geprobeerd maar ben niet verder gekomen dan de trap, had volle armour en de beste wapens.. iemand tips? bijv. welk wapen het beste hierbij is iig hoe ik de missie kan halen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Kom bij deze missie niet verder, als ik eenmaal in het huis ben lijkt het wel of er oneindig veel vijanden aankomen en heb het nu al zo'n 5 keer geprobeerd maar ben niet verder gekomen dan de trap, had volle armour en de beste wapens.. iemand tips? bijv. welk wapen het beste hierbij is iig hoe ik de missie kan halen. Er zijn in ieder geval niet een oneindig aantal vijanden, je moet even weten waar ze zitten. Zodra je het huis binnengaat, zullen er een stuk of twee personen met je meelopen. Laat die voorop gaan, zodat zij de kogels opvangen en de Triads in die kamertjes uitschakelen. Vanaf de trap kun je voor je een stuk of 3 man neerschieten. Loop al bukkend naar de trap en schiet iedereen zo neer met een headshot. Daar heb je voldoende tijd voor, aangezien men stilstaat. Dan loop je achteruit de trap af, omdat er in de keuken ook nog een paar Triads zitten. Deze kun je, mits je bukt, ook zonder problemen uitschakelen. Vervolg dan je weg, en loop vooruit. Uit de ingang naar een kamer voor je zal iemand tevoorschijn komen. In principe is de missie niet echt moeilijk, zolang je op de juiste plekken maar dekking zoekt. Overigens raad ik je aan Machine guns te gebruiken, aangezien deze best sterk zijn en je er bovendien mee kan sprinten. Specifiek raad ik je de SMG aan. Reageren
Maaxxx Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ok bedankt zal het proberen Ik gebruikte trouwens eerst een sniper maar aangezien na 1 schot doodgaan gebruikte ik later de M4. zal nu wel ff SMG proberen Reageren
Maaxxx Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 die 2 lui die meelopen zijn na de eerste kamer al dood ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.