unedian Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 hey, als ik een mod heb geinstaleerd met SAMI dan staat er op het eind play sanandreas, daar klik ik op en dan zie je gewoon die reclame en die rockstar dingetjes nou dan klik op mijn savegame, een stukje later als die laad balk helemaal vol is dan zie je het beeld zwart worden en dan ineens staat er in gta_sa.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten, onze excuses voor dit ongemak. wat is het probleem en hoe moet ik het voorkomen dat het weergebeurt? k heb de main.scm en de script.img al veranderd de patch heb ik ook geinstaleerd in de map. dus... ik weet niet wat ik moet doen Reageren
Donwell Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Weer een SAMI probleem, dit komt veel vaker voor... Je zult het toch met de IMGTool moeten doen. Een handleiding over hoe je deze gebruikt, zul je hier vinden. Je moet alleen eventjes de oude bestanden opnieuw vervangen. Hopelijk heb ik je hiermee genoeg geholpen, snap je iets niet, zeg het maar. Reageren
unedian Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Weer een SAMI probleem, dit komt veel vaker voor... Je zult het toch met de IMGTool moeten doen. Een handleiding over hoe je deze gebruikt, zul je hier vinden. Je moet alleen eventjes de oude bestanden opnieuw vervangen. Hopelijk heb ik je hiermee genoeg geholpen, snap je iets niet, zeg het maar. ik hat imgtool eerst geprobeerd tedownloaden maar elke keer als ik dat doe doet hij het niet Reageren
JoGuM Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) volgens mij moet je toch als je een mod erin zet een nieuwe game starten?? maar k heb dat probleem ook vaak gehad zonder sami Bewerkt: 6 juli 2007 door JoGuM Reageren
unedian Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Weer een SAMI probleem, dit komt veel vaker voor... Je zult het toch met de IMGTool moeten doen. Een handleiding over hoe je deze gebruikt, zul je hier vinden. Je moet alleen eventjes de oude bestanden opnieuw vervangen. Hopelijk heb ik je hiermee genoeg geholpen, snap je iets niet, zeg het maar. ik hat imgtool eerst geprobeerd tedownloaden maar elke keer als ik dat doe doet hij het niet als ik heb zegmaar uitpak Reageren
unedian Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 moet je echt een nieuw gamestarten? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 moet je echt een nieuw gamestarten? Je moet pas een new game starten als je de 'main.scm' vervangen hebt. Ik zie dat je onder andere dit bestand vervangen hebt, dus het kan zijn dat je een nieuew spel moet starten. Dit is tevens afhankelijk van welke mod je geïnstalleerd hebt. Voor voertuigen bijvoorbeeld hoeft het niet. Je hebt dus die twee bestanden vervangen, dus het kan zijn dat je een verkeerde savegame probeert te openen. Ik raad je daarom aan eens meedere te proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.