Jump to content

gran turismo HD

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb juist gran turismo HD gedowload en ik vind het echt een vet spel

wat vinden julie ervan ^_^

Hey Thug,

Grand Turismo HD is inderdaad een vet spel, maar de vermelding dat je het spel illegaal gedownload is verboden hier op het forum, dus raad ik je aan je bericht te editen, of te wachten tot iemand je topic komt sluiten.

MVG,

Kristof.

Bewerkt: door kristof01
Geplaatst:

Ik heb hem ook, gaat denk ik een heel vet spel worden met 700+ autos. Ik heb alle 8 auto's al vrij gespeeld.

Misschien kon je beter erbij zeggen dat het een demo is, nu denken sommige (zeker die geen ps3 hebben) dat je de demo illegaal hebt gedownload.

Geplaatst:

Spellen en/of demo's uit een online service van een console downloaden is volledig legaal en dus ook toegestaan op het forum, dit topic is dus geen enkel probleem.

Een vriendelijk verzoek om bij verdenking van een illegaal topic een PB naar een Moderator of hoger te sturen ipv te posten in het topic, bij voorbaat dank.

ik heb alle autos in een dag vrijgespeeld kvin het een beetje gemakelijk

maar het drift trail is heel leuk(demo)

Bewerkt: door thug
Spellen en/of demo's uit een online service van een console downloaden is volledig legaal en dus ook toegestaan op het forum, dit topic is dus geen enkel probleem.

Een vriendelijk verzoek om bij verdenking van een illegaal topic een PB naar een Moderator of hoger te sturen ipv te posten in het topic, bij voorbaat dank.

Mijn excuses aan Thug, Jowx en alle andere getraumatiseerde leden :) . Bewerkt: door kristof01
  • 1 maand later...
Geplaatst:

'k Heb er over gehoord ja, ik hoop alleen dat ze alle flut auto's weglaten en er exotische wagens er in de plaats voor zetten zoals: Ferrari en Lamborghini.. en dat met elk merk veel modellen zijn..

greettzzz, Tha-Ran

Geplaatst:

Ik vind het een beetje tegen vallen toen ik het gedownload had maar op zich is het beste lache want je kan zien hoe goed je bent over andere spelers.

Ik sta gemiddeld 500 tot 1000 in de ranglijst.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...