thug Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 ik heb juist gran turismo HD gedowload en ik vind het echt een vet spel wat vinden julie ervan Reageren
kristof01 Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) ik heb juist gran turismo HD gedowload en ik vind het echt een vet spel wat vinden julie ervan Hey Thug, Grand Turismo HD is inderdaad een vet spel, maar de vermelding dat je het spel illegaal gedownload is verboden hier op het forum, dus raad ik je aan je bericht te editen, of te wachten tot iemand je topic komt sluiten. MVG, Kristof. Bewerkt: 6 juli 2007 door kristof01 Reageren
thug Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 maar ik heb het via playstation store gedownload Reageren
Gta-killer Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ik heb hem ook, gaat denk ik een heel vet spel worden met 700+ autos. Ik heb alle 8 auto's al vrij gespeeld. Misschien kon je beter erbij zeggen dat het een demo is, nu denken sommige (zeker die geen ps3 hebben) dat je de demo illegaal hebt gedownload. Reageren
Jowx Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Spellen en/of demo's uit een online service van een console downloaden is volledig legaal en dus ook toegestaan op het forum, dit topic is dus geen enkel probleem. Een vriendelijk verzoek om bij verdenking van een illegaal topic een PB naar een Moderator of hoger te sturen ipv te posten in het topic, bij voorbaat dank. Reageren
thug Geplaatst: 7 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) ik heb alle autos in een dag vrijgespeeld kvin het een beetje gemakelijk maar het drift trail is heel leuk(demo) Bewerkt: 7 juli 2007 door thug Reageren
kristof01 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) Spellen en/of demo's uit een online service van een console downloaden is volledig legaal en dus ook toegestaan op het forum, dit topic is dus geen enkel probleem.Een vriendelijk verzoek om bij verdenking van een illegaal topic een PB naar een Moderator of hoger te sturen ipv te posten in het topic, bij voorbaat dank. Mijn excuses aan Thug, Jowx en alle andere getraumatiseerde leden . Bewerkt: 7 juli 2007 door kristof01 Reageren
L-Yah Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Heb het laatst ook mogen spelen. Echt super spel, kan niet wachten op het volledige spel! klik en klik @Need for speed, PGR en Forza: Eat that! Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 'k Heb er over gehoord ja, ik hoop alleen dat ze alle flut auto's weglaten en er exotische wagens er in de plaats voor zetten zoals: Ferrari en Lamborghini.. en dat met elk merk veel modellen zijn.. greettzzz, Tha-Ran Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Ik vind het een beetje tegen vallen toen ik het gedownload had maar op zich is het beste lache want je kan zien hoe goed je bent over andere spelers. Ik sta gemiddeld 500 tot 1000 in de ranglijst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.