Jump to content

SWAT Tank (niet de van!)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe kan je (buiten de missie "end of the line") met de SWAT tank rondrijden?

Mvg

Bewerkt: door Bartn
Geplaatst:

Het is niet mogelijk om deze SWAT tank ergens anders in het spel te krijgen.

Je kunt 'm wel 'bewaren' ... dat doe je door tijdens de missie de swat-tank naar The Johnsons huis te rijden en in de garage te zetten. Dan blaas je jezelf op met granaten (of gaat naast een auto staan die je vervolgens opblaast) ... dan ren je zsm vanuit het ziekenhuis terug naar de Johnsons huis ... bij mij stond de SWAT tank er toen nog en toen heb ik 'm opgeslagen en de missie nog een keer overnieuw gedaan en gehaald. Nu staat er dus een mooie SWAT tank in m'n garage.

Het blijkt dat het niet bij iedereen lukt, dus als het niet lukt (de SWAT-tank staat niet in de garage) is dit geen wonder.

Geplaatst:
Het is niet mogelijk om deze SWAT tank ergens anders in het spel te krijgen.

Je kunt 'm wel 'bewaren' ... dat doe je door tijdens de missie de swat-tank naar The Johnsons huis te rijden en in de garage te zetten. Dan blaas je jezelf op met granaten (of gaat naast een auto staan die je vervolgens opblaast) ... dan ren je zsm vanuit het ziekenhuis terug naar de Johnsons huis ... bij mij stond de SWAT tank er toen nog en toen heb ik 'm opgeslagen en de missie nog een keer overnieuw gedaan en gehaald. Nu staat er dus een mooie SWAT tank in m'n garage.

Het blijkt dat het niet bij iedereen lukt, dus als het niet lukt (de SWAT-tank staat niet in de garage) is dit geen wonder.

Mocht de optie van 'Rensch' niet lukken, overweeg dan een garage editor te gebruiken. Deze zal de SWAT Tank zonder enige moeite spawnen in een garage naar keuze. In feite is het gebruik hiervan veel makkelijker, dus ik raad je aan er één te downloaden. Bij de GTASA Crazy Trainer zit er één in begrepen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...