99vinnie99 Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Hey, Ik had mijn San Andreas verwijdert, maar als ik de CD-Rom erin doe, staat er nog gewoon dat ik hem kan spelen en verwijderen enz., Als ik dan op spelen klik doet ie niks, hij reageert gewoon niet, en hij doet ook niks als ik op verwijderen klik... Kan iemand me hier mee helpen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Hey,Ik had mijn San Andreas verwijdert, maar als ik de CD-Rom erin doe, staat er nog gewoon dat ik hem kan spelen en verwijderen enz., Als ik dan op spelen klik doet ie niks, hij reageert gewoon niet, en hij doet ook niks als ik op verwijderen klik... Kan iemand me hier mee helpen? Dan heb je hem waarschijnlijk niet goed genoeg verwijderd. Ik raad je hem gewoon aan hem te verwijderen via 'start > configuratiescherm > software.' Via die manier wordt namelijk alles verwijderd. Het kan zijn dat je in dit geval hem niet goed, of in ieder geval niet genoeg verwijderd hebt. Mocht dit ook niet lukken, maak je CD dan even schoon. Hijg er bijvoorbeeld even op, of maak hem schoon met een drupje water. Het kan maar zo zijn dat je speler niet goed reageert, omdat er bijvoorbeeld vuiligheid op je CD zit. Reageren
99vinnie99 Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) Nope, hij doet nog niks :S Ik heb het al 500x geprobeerd via configuratiescherm, maar hij doet gewoon niks, het logo van SA staat er ook niet, er staat zo'n computertje met een cd als afbeelding naast... Bewerkt: 6 juli 2007 door 99vinnie99 Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Verwijder eens de map van San Andreas uit Program Files\Rockstar Games, en installeer SA dan opnieuw. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.