Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

het is een hele goeie sig past goed bij halo :D

het enigste is dat ik de sig ietsje te lang vind (breedte)

en misschien die licht stippen die vind ik er niet zo bij passen

ver verder egt een klasse sig...

rate: 9/10

gr S()nny

Geplaatst:

Mooie Sig en ik heb je render bekeken en ik zie dat je veel eraan hebt veranderd.

Je render is een stuk mooier zo :)

Je border is ook wel mooi, Tekst misschien wat simpel maar ik vind het er wel goed bij passen.

Dat licht midden-bovenaan je sig vind ik niet mooi en dat lichtere stuk aan de linkerkant van je sig vind ik niet zo heel mooi staan.

Verder vind ik de achtergrond heel mooi, met die stippen en goed kleurgebruik.

De mooiste sig die ik tot nu toe van je gezien heb, een 9 KUTGW :tu:

Geplaatst:

echt helemaal niemand????? heb er aardig lang over gedaan dus het verdiend wel iets meer rates ^_^

Geplaatst:

Het verdiend zeker meer rate's! _O_

Je render heb je echt mooie effects aan toegevoegd en de licht effecten op de BG is echt mooi!

ik geef je en 9,5/10 odat hij er erg goed uitziet en je kunt zien dat je er lang hebt aan gewerkt :tu:

Geplaatst:

ziet er goed uit je hebt er veel tijd in gestoken (zoals hier boven staat)

de rand is best leuk bedacht

even rate.............9/10

Geplaatst:

ff iets anders wrm doe je die halo niet als handtekening

die vind ik stukke mooier dan die je nu hept :D

gr S()nny

Geplaatst:
ff iets anders wrm doe je die halo niet als handtekening

die vind ik stukke mooier dan die je nu hept :D

gr S()nny

omdat ik niet om de 3 dagen ga omwisselen, en avril lavigne is gwn veel lekkerder dan masterchief :7

Geplaatst: (bewerkt)

Master Chief is wat verknalt door die effecten (check vooral rechts). Verder is de Master Chief veel te donker op de achtergrond (tip: Dodge Tool, 250 px en opacity 25%). De tekst voegt verder niks speciaals toe en mag van mij weggelaten worden. Het is verder een nette en rustige sig alleen bij de donkere renders zouden best wel wat meer effecten mogen (smudge <3).

80% - Nette sig, alleen sommige dingen zou ik zelf anders doen.

• Ferre's rating system - © FERRE 2007
Don't use this without my permission.

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:
Master Chief is wat verknalt door die effecten (check vooral rechts). Verder is de Master Chief veel te donker op de achtergrond (tip: Dodge Tool, 250 px en opacity 25%). De tekst voegt verder niks speciaals toe en mag van mij weggelaten worden. Het is verder een nette en rustige sig alleen bij de donkere renders zouden best wel wat meer effecten mogen (smudge <3).

80% - Nette sig, alleen sommige dingen zou ik zelf anders doen.

ik heb de tekst eenvoudig gedaan omdat ik geen halo font wou gebruiken want die is pas leesbaar als die 20 px is ofzo, en ik moet hem toch beschermen tegen eventuele rippers ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...