gta lbc Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 bij alle walktroughs staat dat een driehoekje op de kaart verder weg is en een vierkant dichterbij. het betekent alleen op welk hoogteverschil het met je poppetje is. als het een vierkant is, is het dezelfde hoogte. als het een driehoek is is het hoger. als het een omgekeerde driehoek is, is die lager. Verder wil ik ff zegge Ga zo door, die walktrough is ckr goed Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 bij alle walktroughs staat dat een driehoekje op de kaart verder weg is en een vierkant dichterbij.het betekent alleen op welk hoogteverschil het met je poppetje is. als het een vierkant is, is het dezelfde hoogte. als het een driehoek is is het hoger. als het een omgekeerde driehoek is, is die lager. Verder wil ik ff zegge Ga zo door, die walktrough is ckr goed Allereerst van harte welkom op 't Forum, gta lbc Dan over naar je opmerkingen: We waarderen het erg als men fouten meldt die op WikiGTA staan, want we willen uiteraard geen incorrecte informatie op de site hebben staan. Maar het is wel handig als je even een link geeft naar een pagina met een voorbeeld van die fout; Bij deze dus de vraag: Kun je even een pagina geven waar de fout van het driehoekje staat...? Want dan kan ik er wat aan doen zodat de informatie weer klopt. Alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.