ken9 Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 ik wou graag weten hoe je screens maakt op je psp Reageren
Rullez Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Zover ik weet is dit mogelijk met een illigaal programma, Maar omdat dit illigaal is mag ik het hier niet neer zetten. Verder kan jee een camera gebruiken. Reageren
ken9 Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Zover ik weet is dit mogelijk met een illigaal programma, Maar omdat dit illigaal is mag ik het hier niet neer zetten.Verder kan jee een camera gebruiken. dan stuur je via PB >>> Door SummerBase: Gelieve niet vragen naar of voor illegale handelingen op een forum, met de regels die dit niet toelaten. <<< Reageren
maarte41 Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Je kan op verschillende manieren screens maken van je psp. De makkelijkste methode is gewoon een foto met je camera maken van het scherm van je psp, zorg er wel voor dat je flits uitstaat. Dit is natuurlijk niet zo'n goede kwaliteit. Om screens te maken van een goede kwaliteit heb je firmware 1.5 of een custom firmware nodig. Als je een van die firmwares hebt kan je screens maken met een programmatje dat hiervoor is gemaakt. Met de cheatdevice kan je ook screens maken, maar dan alleen in gta. Er is onlangs ook nog een programmatje uitgekomen waarmee je je pspscherm op je pc kan weergeven. Dan kan je gewoon een printscreen maken op je pc. Dit programmatje werkt spijtig genoeg nog niet heel goed en veel mensen hebben hiermee problemen. Over hoe je kunt downgraden naar firmware 1.5 of een custom firmware mag op dit forum geen info worden gegeven omdat je op die manier ook gedownloadde games kan spelen. Reageren
ken9 Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Je kan op verschillende manieren screens maken van je psp.De makkelijkste methode is gewoon een foto met je camera maken van het scherm van je psp, zorg er wel voor dat je flits uitstaat. Dit is natuurlijk niet zo'n goede kwaliteit. Om screens te maken van een goede kwaliteit heb je firmware 1.5 of een custom firmware nodig. Als je een van die firmwares hebt kan je screens maken met een programmatje dat hiervoor is gemaakt. Met de cheatdevice kan je ook screens maken, maar dan alleen in gta. Er is onlangs ook nog een programmatje uitgekomen waarmee je je pspscherm op je pc kan weergeven. Dan kan je gewoon een printscreen maken op je pc. Dit programmatje werkt spijtig genoeg nog niet heel goed en veel mensen hebben hiermee problemen. Over hoe je kunt downgraden naar firmware 1.5 of een custom firmware mag op dit forum geen info worden gegeven omdat je op die manier ook gedownloadde games kan spelen. oke Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.