Verrity Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) Splinter Cell Support Door: Anton Hartelijk welkom bezoeker in ons Splinter Cell Support Topic! Zoals we gemerkt hebben veel mensen toch vragen over Splinter Cell. Daarom hebben wij als Splinter Cell Crew besloten om een speciaal topic voor jullie te maken. Hier kan je dus al je vragen kwijt over Splinter Cell t/m Conviction en verder... (Als die nog uitkomen ) Wederom staan hieronder onze medewerkers: Anton Namens, GTAFSCC Je vraag kan ook in het Engels beantwoord worden als daar verzoek naar is. Maar GTAForum.nl is een Nederlandstalig forum, en dat moeten wij dus zo houden . Alleen vragen stellen over: Alles wat met Splinter Cell te maken heeft. Niemand die niet bij de SCC zit mag NIET EEN ANTWOORD POSTEN! Post geen vragen nutteloze vragen!!! Je weet zelf wel wat deze inhouden.. Updates: Bewerkt: 4 augustus 2007 door Verrity Reageren
Limbolander Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 ik wil nogeens een SC game halen voor me ps2 welke is het tofste dan en welke is eigelijk de laatste versie voor ps2? heb het allemaal niet zo bij gehouden dusja.. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 ik wil nogeens een SC game halen voor me ps2welke is het tofste dan en welke is eigelijk de laatste versie voor ps2? heb het allemaal niet zo bij gehouden dusja.. De laatste SplinterCell voor de ps2 is SplinterCell: Double agent. Reageren
Verrity Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 ik wil nogeens een SC game halen voor me ps2welke is het tofste dan en welke is eigelijk de laatste versie voor ps2? heb het allemaal niet zo bij gehouden dusja.. De laatste SplinterCell voor de ps2 is SplinterCell: Double agent. Dat was dus niet de bedoeling.. Niet meer doen. Voor Scrtz: Chaos Theory is het tofste en het mooiste aangezien Double Agent grafisch op de PS2 enorm is achteruit gegaan... Reageren
Slimm Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Zo'n groot probleem lijkt het me toch niet als iemand anders een antwoord post? Forum is voor iedereen . Ik heb een vraag, vroeger fanatiek Splinter cell online speler op de PS2, nu vraag ik me af of de online mode bij Double Agent op de PS3 een beetje leeft, heeft iemand een idee? Reageren
Verrity Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb geen idee of er een Head-set bij zit. (PS3) Op de 360 zorgt de head-set ervoor dat mensen met mekaar kunnen "chatten" wat het gezelliger maakt... En anders leeft het niet echt als je het mij zo vraagt... @ hieronder: Waarom niet Conviction is nog niet uit. En als men zin heeft in een portie Splinter Cell.... Waarom dan niet? Bewerkt: 14 augustus 2007 door Verrity Reageren
Slimm Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Ik heb geen idee of er een Head-set bij zit. (PS3)Op de 360 zorgt de head-set ervoor dat mensen met mekaar kunnen "chatten" wat het gezelliger maakt... En anders leeft het niet echt als je het mij zo vraagt... Ik bedoelde eerder of er veel spelers waren en of er nog vaak gespeeld wordt, maar iig bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.