Jump to content

SA doet raar door SAMI

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik heb SAMI dat progamma om te modden.

Maar ik heb net een pocketbike geinstalleerd, en als ik dan SA opstart gaat het goed, maar als die dan aan het laden is blijft die op de helft hangen :S?

Weet iemand wat het probleem is?

Geplaatst:

Maar ik heb net een pocketbike geinstalleerd, en als ik dan SA opstart gaat het goed, maar als die dan aan het laden is blijft die op de helft hangen :S?

Scooters/pocketbikes kun je noot met SAMI installeren.

Je moet het handig doen,. dan werkt het wel.

En hoelang heb je SA?

Geplaatst:

Scooters/pocketbikes kun je noot met SAMI installeren.

Je moet het handig doen,. dan werkt het wel.

En hoelang heb je SA?

Dat ie op de helft blijft hangen betekent meestal dat je een verkeerde versie hebt om mee te modden. Hoe en wat precies, dat is wat lastig en duurt lang om uit te leggen. Het komt er in ieder geval op neer dat je even deze patch moet installeren, die er voor zal zorgen dat je wél kan modden. Heeft die patch geen effect, verwijder dan de mod weer, aangezien de kans groot is dat dat de oorzaak is.

Geplaatst:

GTA Xp ik heb me pocket bike geinstelerd met de SAMI en hij doet het wel behalve als ik hem met de faggio replace. 0_0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...