Ninoke Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) Ik heb >>DEZE<< Tut gevolg van The GamerII en dit is eruit gekomen,ikzelf vind het voor m'n 2de keer goed gelukt wat vinden jullie? Hier m'n 2de creatie: Rates and comments please! PS:Ik heb hetzelfde plaatje als The GamerII gebruikt. Bewerkt: 6 juli 2007 door Ninoke Reageren
Ninoke Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ik heb namelijk geen geduld kan iemand nog een rate geven? Greetz Reageren
S()nny Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 ik vind het wel grappig gedaan je hept een goeie outcome ! omdat het van een tut is geef ik je een 8/10 gr S()nny Reageren
Bronko Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Best mooie outcome en ziet er al goed uit voor een beginner. Je hebt alleen de tut niet erg gevolgd of wel? Want in die tut gaat het om een "Warmte" effect over je sig.. Majah iniedergeval een leuk geheel, ik geef een 7,5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.