einstein11 Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 hey ik heb een 100% saved game gedownload voor san andreas, maar in welke map moet ik die zetten? alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) heyik heb een 100% saved game gedownload voor san andreas, maar in welke map moet ik die zetten? alvast bedankt Deze moet je plaatsen in je 'GTA San Andreas User Files'. Deze map is weer te vinden in 'Mijn Documenten.' Overigens kun je daar ook je eigen MP3'tjes kwijt en worden er bovendien gemaakte screenshots opgeslagen. Je moet hem overigens wel eerst even uitpakken, zodat je het bestand met de '.b' extensie in de map zet. Bewerkt: 6 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
einstein11 Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 heyik heb een 100% saved game gedownload voor san andreas, maar in welke map moet ik die zetten? alvast bedankt Deze moet je plaatsen in je 'GTA San Andreas User Files'. Deze map is weer te vinden in 'Mijn Documenten.' Overigens kun je daar ook je eigen MP3'tjes kwijt en worden er bovendien gemaakte screenshots opgeslagen. Je moet hem overigens wel eerst even uitpakken, zodat je het bestand met de '.b' extensie in de map zet. oke heel erg bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.