Bronko Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Heb een nieuwe sig gemaakt, nu in een wat andere stijl dan als ik ze normaal maak. Dit is em: Graag Rates&Comments Aub. Reageren
.Syfes Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Commentaar: Heel mooi maar niet veel effecten gebruikt Dit is je allerbeste sig die je ooit hebt gemaakt Rate: 8.75/10 Reageren
Bronko Geplaatst: 7 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) Ok, Bedankt voor je rate Verder nog mensen met Tips of Rates? Bewerkt: 7 juli 2007 door Bronko Reageren
Bronko Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 *bump* Zouden er nog meer mensen willen raten aub? Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Het is een mooie sig vind ik. Ziet er cool uit. Maar niet zo veel effecten gebruikt. 8/9. Reageren
Bronko Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ok, bedankt voor je reactie Zouden er nog meer mensen willen raten aub? Met tips.. Want ik heb hier best lang aan gewerkt Reageren
S()nny Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 goeie sig alleen wat weinig effectjes erin. ik ben zelf niet egt voor dat pixelige gedoe maar iedereen zijn eigen stijl he dat logo rechtsboven past er goed bij dat vult de sig tog wat... maar als er wat meer effectjes in hadden gezeten vond ik het toch wat beter.. rate:8,5/10 gr S()nny Reageren
.Djanick Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) aangezien er niemand echt goed rate, laat ik dat maar eens proberen dan rate: + punten: - render en BG is mooi samengegaan *zowel qua inblenden als de kleuren* - bronko op een orginele manier neergezet, evenals je logo van FF *leuke effect erop gebruikt* - leuke *spatter?* gebruikt op de bg, dit psat erg bij de render - punten: - de stipjes aan de rechterkant van je render vind ik tegenvallen, je kon deze denk ik beter weglaten voor een mooier resultaat. - ditzelfde geld ook weer voor het spatterige effect aan de linkerkant van zijn muts/hoed, dit vind ik niet bij de render passen, misschien zou het wel mooier zijn als het een meer geheel had met de render *opacity misschien iets lager zou kunnen helpen daarmee* Algemeen: dit is een geheel mooie sign, de minpunten zou je aan kunnen werken als je wilt kijken of het zo mooier zal zijn, ik hoop dat je het zal proberen en dat het er dan ook nog op een positieve manier op vooruitgaat. verder wil ik zeggen: probeer meer signs te maken met een spatter effect want ik denk dat je daar goed in zal zijn Cijfer: 8,3/10 Bewerkt: 8 juli 2007 door .Djanick Reageren
Bronko Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ok, erg bedankt voor je Rate .Djanick Ik zal nog wel wat sigs proberen te maken met een spatter effect als je denkt dat ik daar goed in ben en ik zal bij mijn volgende sigs denken aan de tips die je me gaf.. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Bronko, Je bent echt erg voor uit gegaan met je sig's! Dus rate ik deze maar. De border past er goed bij, verstandig dat je een dubbele heb genomen met verschillende kleur. Die spatter past er goed bij de render, de puntjes er om heen ook. De kleuren passen bij elkaar, en er zitten redelijk mooie effecten in. Een 9 Keep up the good work! Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Bronko, mooie sig. Alles is netjes alleen de render is een beetje onduidelijk. Je had de render/stock misschien iets lichter kunnen maken. Van JeremyGFX en GFXMaster krijg je een 8,5/10 Reageren
Bronko Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ok, bedankt voor de rates en Tips Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.