DaddyPimp Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Denk jij dat Tupac morgen terug komt? Dan is het namelijk 7-7-'07. Voor de mensen die het niet snappen, Tupac verwees heel veel naar het nummer 7 en zijn dood. Denken jullie dat hij morgen terugkomt? Ik denk het niet maar ik weet wel 100% zeker dat hij leeft. Heb al het bewijs op een rijtje gezet en het moet gewoon. Voor de zekerheid toch maar effe een wedje met m'n vader afgesloten, ik krijg 100 Euro als'ie terugkomt. Dus da's mooi meegenomen. Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 We hopen allemaal dat hij terugkomt, het is tenslotte 07-07-07 maar ik ben bang van niet. Wat als je verliest DaddyPimp, staat daar ook wat tegenover? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 We hopen allemaal dat hij terugkomt, het is tenslotte 07-07-07 maar ik ben bang van niet. Wat als je verliest DaddyPimp, staat daar ook wat tegenover? Haha, 's pap zegt dat ik hem dan 50 Euro moet geven maar daar weet ik niks van Reageren
Scarface92 Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Hij zit toch op een of ander eiland?! Reageren
LBG Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Dat zeiden ze ook in 2003 ofzo, met die getalletjes. Toen was het ook niet waar. Ik denk het dus niet en ik denk wel dat hij dood is. Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Hij zit toch op een of ander eiland?! Dat weet niemand, sommige zeggen dat hij in Mexico zit, of waar dan ook. Dat weet echt niemand zeker denk ik. Ik ben een grote fan van hem, maar toch denk ik niet dat hij terugkomt. Hij zou in september 2003 ook al terug komen volgens vele mensen. Ik hoop natuurlijk dat hij terug komt, maar ik denk dat hij zich nooit weer zal laten zien, als hij nu dood of levend is. Ik denk het dus niet, al zou ik het heel graag willen, alleen zou het wel heel raar zijn. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ik denk het niet. Maar ik hoop het wel. Het zou wel wat zijn. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Als hij terugkomt zou hij denk ik niet gerespecteerd worden omdat hij zoveel mensen pijn heeft gedaan door te doen alsof hij dood is, en dan verwachten ze zeker dat mensen blij zijn als hij terugkomt, daarom denk ik ook niet dat hij terugkomt. Reageren
M4X Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Als we er vanuit gaan dat hij leeft zou het zomaar kunnen, maar de vraag is of hij nog leeft. Als dat niet het geval is dan lijkt het me logisch dat hij niet terugkomt, maar als hij nog leeft dan is dit wel de datum waarop hij terug zou kunnen komen. Ik hoop het in ieder geval voor de Tupac fans hier, en voor DP en z'n 100 euri Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Als'ie niet terugkomt graaf ik desnoods z'n graf open om m'n 100 Euro te krijgen Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) We hopen allemaal dat hij terugkomt Nou, niet allemaal vrees ik Persoonlijk heb ik mijn geld gezet op een terugkeer van Elvis, maar ik vrees dat we allemaal verliezen morgen...maar even serieus: waarom zou die gast niet dood zijn dan? (domme vraag misschien maar zie vachtkleur) >>> Door .Levi.: Ik sprak meer namens de mensen die fan zijn van Tupac of geïnteresseerd zijn in zijn muziek. <<< @.Levi. Dat snap ik wel, was ook niet vervelend bedoeld hoor.....maar waarom zou die man, vooropgesteld dat hij niet dood is, terug willen komen? >>> Door .Levi.: Nee, snap ik Sheep maar je weet maar nooit. ^^. Omdat er vaak in zijn nummers getallen zevens voorbij kwamen en er veel aanleidingen zijn dat hij daarmee misschien zou bedoelen dat hij 07-07-07 terug zou kunnen komen.. En waarom terugkomen geen idee, misschien dat alle problemen vergaan zijn en dat hij rustig zonder extreem bedreigd te worden verder kan gaan rappen.<<< Bewerkt: 6 juli 2007 door .Levi. Reageren
LBG Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Als'ie niet terugkomt graaf ik desnoods z'n graf open om m'n 100 Euro te krijgen Eerst nog maar eens vinden dan. Reageren
sevaboy Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 We hopen allemaal dat hij terugkomt Nou, niet allemaal vrees ik Persoonlijk heb ik mijn geld gezet op een terugkeer van Elvis, maar ik vrees dat we allemaal verliezen morgen...maar even serieus: waarom zou die gast niet dood zijn dan? (domme vraag misschien maar zie vachtkleur) De bewijzen! De Schoenen,nieuw liedje enz. Ik denk dat hij niet terugkeert,zelfs als hij zou leven. Je word bedreigd en dan vermoord en dan zou je daar plots weer bij al die Gangstha's rondlopen! Reageren
Advancegta Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 het zou prachtig zijn als hij terugkomt en daar ook meteen een mooien track over maakt maar het zal wel niet ik hoophet iig wel Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ik zet m'n geld op de terugkeer van André Hazes. Bewijzen; 1) -> Hij ligt niet in z'n graf wat hij gekocht had, naast het graf van z'n moeder. Dat graf is nog leeg. 2) -> Het is verboden om met grafkisten te gaan sjouwen in Nederland, laat staan 'm op de middenstip van de ArenA te zetten. Die kist was sowieso leeg. 3) -> André was als de dood voor vuur en vuurwerk; eerst cremeren en dan afschieten in vuurpijlen? Zoiets zou hij nooit gedaan laten hebben. 4) -> Hij staat momenteel op nummer 1 in de top 40. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.