Jump to content

Komt Tupac op 7-7-2007 terug?

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik zet m'n geld op de terugkeer van André Hazes. Bewijzen;

1) -> Hij ligt niet in z'n graf wat hij gekocht had, naast het graf van z'n moeder. Dat graf is nog leeg.

2) -> Het is verboden om met grafkisten te gaan sjouwen in Nederland, laat staan 'm op de middenstip van de ArenA te zetten. Die kist was sowieso leeg.

3) -> André was als de dood voor vuur en vuurwerk; eerst cremeren en dan afschieten in vuurpijlen? Zoiets zou hij nooit gedaan laten hebben.

4) -> Hij staat momenteel op nummer 1 in de top 40.

André heeft niets te maken met 2Pac,...

Zoals ik al zei,2Pac kan maybe terugkomen,maar zal toch onder een andere naam schuilen!

• Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DaddyPimp

14

• Blue Yoshi 97

8

• bassiebas6

8

• NilsHolgersson

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Hij is denk ik helaas dood.

Ik hoop dat hij komt.

Lekkere tracks maken met 50 Cent en Pitbull (Miami Kid)

en met Eminem (Tupac Reserruction)

Geplaatst:

Hij komt niet terug, en de mensen die zeggen dat hij nog leeft maar dat hij zich verstopt. Als je zo goed je best doet om je te verstoppen voor de mensheid en dat je nog lukt ook heb je zoiezo gewoon zelf geen leven.. ^_^

Geplaatst:

Laten we het hopen, die oldskool rap is stukken beter dan wat er nu gemaakt wordt. (Los Santos Radio _O_).

Maargoed, het gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik denk dat die gast gewoon zijn dood in scene heeft gezet om te ontsnappen aan het onderlinge geweld tussen rappers daar.

Geplaatst:

Ik heb nog wat informatie gevonden waarom die nog zou leven misschien dta jullie van gedachten veranderen als jullie dit lezen.

-Als je het album "BTNHResurrection" van Bone Thugs-N-Harmony in het licht houdt zie je Tupac staan.

-Op de cover van het eerste album dat postuum verschijnt (The Don Kiluminati: The 7 Day Theory, is een foto te zien van 2Pac, hangend aan een kruis. Hiermee wordt verwezen naar het sterven (en impliciet naar de opstanding) van Jezus.

-In de auto waarin 2Pac zat op het moment van de aanslag, zat zijn platenbaas Suge Knight. 2Pac wordt door 5 kogels geraakt, maar Suge zat naast hem achter het stuur en had slechts één schampschot, ondanks dat de dertien kogels vanuit een passerende auto zijn afgevuurd (en het dus logischer zou zijn dat hij ook gewond zou raken). De auto van waaruit geschoten is - een opvallende witte Cadillac - werd overigens niet teruggevonden.

-De auto waarin 2Pac zat, reed in een colonne van 10 auto's. In de overige 9 auto's zaten bodyguards. Geen van deze bodyguards heeft gereageerd op de schietpartij of de dader(s) achtervolgd.

-2Pac droeg altijd een kogelwerend vest, maar uitgerekend de avond van de dodelijke schietpartij niet.

-2Pacs album The Don Kiluminati: The 7 Day Theory werd uitgebracht onder de naam Makaveli (afgeleid van de naam van de Italiaanse filosoof Niccolò Machiavelli). In de naam van Makaveli valt "Mak alive" of "I am alive" te lezen.

-Het album "The Art Of War" van Bone Thugs-N-Harmony is vernoemd naar een van Machiavelli's boeken. Op het album staat ook "Thug Luv" remix.

-Volgens deze Machiavelli moest je je dood in scène zetten om de vijand te misleiden.

-In de videoclip I ain't mad at cha, die kort voor het overlijden van 2Pac werd opgenomen en postuum verscheen, werd 2Pac op een vrijwel identieke manier vermoord als even later in het echte leven. Volgens sommigen een bewijs dat zijn moord in scène zou zijn gezet.

-In meerdere interviews vlak voor zijn dood kondigde 2Pac aan te willen stoppen met rappen, om zich rustig terug te trekken.

-Tupac werd al één dag na zijn overlijden gecremeerd. Het is zeer ongebruikelijk dat slachtoffers van moord al na 1 dag gecremeerd mogen worden.

-2Pac zou na zijn dood gezien zijn op Hawaï.

In de videoclip van het nummer Toss It Up droeg 2Pac schoenen van het merk Penny Hardaway. Die waren nog niet te koop toen 2Pac werd neergeschoten. Ook in de videoclip To Live & Die In LA droeg hij schoenen die op het moment van zijn overlijden nog niet te krijgen waren.

-Na zijn dood werd een enorme hoeveelheid nieuw materiaal ontdekt en uitgebracht. De (eventueel in scène gezette) dood zou een populariteitsstunt zijn, bedoeld om de verkoopcijfers verder op te krikken.

Geplaatst:

Dat zijn de bekende feiten Bassie ;)

Maar nog 50 minuten en dan is het 7-7-'07, en ik zet m'n wekker om iets voor 7 want je weet maar nooit :D

Geplaatst:

Maar nog 50 minuten en dan is het 7-7-'07, en ik zet m'n wekker om iets voor 7 want je weet maar nooit :D

Je hoeft er niet te veel over na te denken hoor :puh:

Mischien krijgen we morgen wel een invasie van aliens!

Geplaatst:

1) -> Hij ligt niet in z'n graf wat hij gekocht had, naast het graf van z'n moeder. Dat graf is nog leeg.

2) -> Het is verboden om met grafkisten te gaan sjouwen in Nederland, laat staan 'm op de middenstip van de ArenA te zetten. Die kist was sowieso leeg.

3) -> André was als de dood voor vuur en vuurwerk; eerst cremeren en dan afschieten in vuurpijlen? Zoiets zou hij nooit gedaan laten hebben.

Zoals ik al zei,2Pac kan maybe terugkomen,maar zal toch onder een andere naam schuilen!

Jawel, hij laat gewoon zien dat je zo over iedereens dood wel wat dingen kan verzinnen waarom die nog zou moeten leven..

Geplaatst:

Jawel, hij laat gewoon zien dat je zo over iedereens dood wel wat dingen kan verzinnen waarom die nog zou moeten leven..

Ja zo ging het ook bij mijn reactie, ik gaf ook een paar bekende redenen waarom die nog ZOU leven

Geplaatst:

Hieronder wat theorieën over het getal 7:

- op 7 september werd hij neergeschoten.

- Nadat hij werd neergeschoten, leefde hij nog op de 7e, 8e, 9e, 10e, 11e, 12e. Op de 13e overleed hij. Dat is 7 dagen

- Hij werd 25 jaar, 2+5=7

- Hij werd op 16 juni geboren. 1+6=7

- In de video van I Wonder If Heaven Got A Ghetto gaat een mevrouw in een hotelkamer. Het nummer is 7

- Het tijdstip van overlijden was 04:03. 0+4+0+3=7.

- Op het album van Jon B Cool Relax is hij te horen op het nummer Are You Still Down. Dat is track 7 op dat album.

- Op zijn rug had Tupac een groot kruis staan. Hier stond: Exodus 18:11, 18-11=7

- In de film Gang Related, is het nummer van Tupac in het ziekenhuis 115, 1+1+5=7

- Op het album "greatest hits" heeft cd 1, 12 nummers en cd 2, 13 nummers. 12+13 =25, 2+5=7

- Er was 12 keer op de auto geschoten. Tupac is 5 keer geraakt. 12-5=7

- Op de laatste bladzijde van het boekje van "All eyez on me" staat: PO BOX 2694, 2x6=12-9=3+4=7

- In de clip "Do for love" gooit Tupac met dobbelstenen. eerst zie je 2 en 5 (2+5=7) en later 3 en 4 (3+4=7)

- 2pac schijnt de Don Killuminatti in 7 dagen te hebben voltooid, van het begin tot het eind.

- 7 maanden nadat het album All Eyez On Me was uitgebracht, werd hij neergeschoten

- Officieel heeft hij 7 albums uitgebracht, dan tellen we de bootlegs niet mee.

- Aan het einde van het nummer Hold On Be Strong zegt hij: Things get tough especially around the 1st and the 15th. 1+1+5=7

- Het jaar waarin hij overleed is 1996, 1+9+9+6=25. 2+5=7

Zelf vind ik het een beetje overdreven. Zo kan je met meer dingen wel op 7 uitkomen. Maarja 07-07-07 is wel een logische datum. Maar in 2003 zou hij ook terugkomen en dat is niet gebeurt...

Geplaatst:
Laten we het hopen, die oldskool rap is stukken beter dan wat er nu gemaakt wordt. (Los Santos Radio _O_).

Maargoed, het gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik denk dat die gast gewoon zijn dood in scene heeft gezet om te ontsnappen aan het onderlinge geweld tussen rappers daar.

Radio Los Santos ^^ Oldskool is idd vetter, nog blijft ik erbij dat ie niet terug komt.

Ik denk niet dat hij om 7 uur Nederlandse tijd komt :D

Geplaatst:

Idd daar kom ik nu ook achter ^_^ Dat word dus gewoon lekker uitslapen voor mij. ;)

Geplaatst:

Idd daar kom ik nu ook achter ^_^ Dat word dus gewoon lekker uitslapen voor mij. ;)

maar je weet maar nooit hoelaat die komt(als ie komt) dus je kan er maar beter vroeg bij zijn.(niet dat ik er voor opblijf)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...