Jump to content

Komt Tupac op 7-7-2007 terug?


DaddyPimp

Recommended Posts

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DaddyPimp

    14

  • Blue Yoshi 97

    8

  • bassiebas6

    8

  • NilsHolgersson

    7

Top Posters In This Topic

Maar als die terug komt ..

Hoe merken we dat dan ? :duh:

Dan zal die je een smsje sturen op je mobiel. :7 Laten we met z'n allen opblijven dan voor 2pac. Ik denk dat we het record aantal mensen zullen verbreken op het forum om 12 uur. Iedereen is benieuwd. :7

Bewerkt: door PizzaTonno
Link to comment
Delen op andere websites

Maar als die terug komt ..

Hoe merken we dat dan ? :duh:

Dan zal die je een smsje sturen op je mobiel. :7 Laten we met z'n allen opblijven dan voor 2pac. Ik denk dat we het record aantal mensen zullen verbreken op het forum om 12 uur. Iedereen is benieuwd. :7

Als hij terug komt zal het vast niet in een boerendorp in nederland zijn.

Dus wellicht dan in Amerika en daar is het 5/6/7/8 uur vroeger.

Dus dat record zal er wel niet aan gaan. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zet m'n geld op de terugkeer van André Hazes. Bewijzen;

1) -> Hij ligt niet in z'n graf wat hij gekocht had, naast het graf van z'n moeder. Dat graf is nog leeg.

2) -> Het is verboden om met grafkisten te gaan sjouwen in Nederland, laat staan 'm op de middenstip van de ArenA te zetten. Die kist was sowieso leeg.

3) -> André was als de dood voor vuur en vuurwerk; eerst cremeren en dan afschieten in vuurpijlen? Zoiets zou hij nooit gedaan laten hebben.

4) -> Hij staat momenteel op nummer 1 in de top 40.

André heeft niets te maken met 2Pac,...

Zoals ik al zei,2Pac kan maybe terugkomen,maar zal toch onder een andere naam schuilen!

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zet m'n geld op de terugkeer van André Hazes. Bewijzen;

1) -> Hij ligt niet in z'n graf wat hij gekocht had, naast het graf van z'n moeder. Dat graf is nog leeg.

2) -> Het is verboden om met grafkisten te gaan sjouwen in Nederland, laat staan 'm op de middenstip van de ArenA te zetten. Die kist was sowieso leeg.

3) -> André was als de dood voor vuur en vuurwerk; eerst cremeren en dan afschieten in vuurpijlen? Zoiets zou hij nooit gedaan laten hebben.

4) -> Hij staat momenteel op nummer 1 in de top 40.

André heeft niets te maken met 2Pac,...

Zoals ik al zei,2Pac kan maybe terugkomen,maar zal toch onder een andere naam schuilen!

:7

Inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Neen, nils nog niet,. Om 07:00 amerikaanse tijd (14:00 nederlandse tijdrekening) zou Tupac terugkomen volgens de geruchten. Eigelijk kan het me niks schelen, gestorven is gestorven. Ik wou dolgraag dat Bon Scott nog leefde en nu terugkwam, maar het blijft een bittere duisternis in mijn almachtig vage brein :-( .

Het is wel griezelig vinden jullie niet?

We miss you Bon Scott! We really do!

IB

Link to comment
Delen op andere websites

We hopen allemaal dat hij terugkomt, het is tenslotte 07-07-07 maar ik ben bang van niet. ^_^:7

En mocht ie terugkomen is t niet nu.

Eerder vanmiddag of vanavond.

Bewerkt: door Juju
Link to comment
Delen op andere websites

Hier nogmaals een goed bewijs dat hij nog steeds in leven is:

It all started with the album title of "The Don Killuminati: The 7 Day Theory." This album was released around the time of Tupac Shakur's death. The number 7 keeps popping up now! The numerological coincidences are very strange! Check This Out...



the most mysterious numerological (7) coincidences

Tupac was gunned down exactly seven months after All Eyez On Me was released. He was shot on September 7th and survived on 7th, 8th, 9th, 10th, 11th, 12th, and died the 13th. (7 Days) Tupac Shakur was 25 years old. His age adds up to 7 (2 + 5). Even his time of death, 4:03, adds up to 7 (4 + 0 + 3). Have his brand new double album entitled "R U Still Down?"??? Well, this album was released on November 25th. 2 + 5 = 7.

the other numerological (7) coincidences

On track five on the Makaveli album the voice at the begining says "And if the Lord returns in the coming seven days, then we'll see ya next time."

The first video released off "R U Still Down" was "Wonder If Heaven Got A Ghetto". In this video, when 2Pac & another lady go into a hotel room, they very clearly show the hotel room number of 7 on the door. Also, in the diner the clock shows 4:03. This is the time of 2Pac's death.

In the movie, "Gang Related," Tupac and Belushi wait in room 7, and Tupac's badge number is 115; 1+1+5=7.

Tupac breaks the mirror with the bat in the, "Toss It Up," video which is seven years bad luck.

On the song, "White Man's World," if you listen very closely at the beggining, there is a voice in the background saying, " 7 years, 7 years, 7 years..."

Bron + nog een hele boel andere bewijzen.

En dan nog even een mooi grafiekje:

tupacchartof3.jpg

Kortom: Ik zou verwonderd zijn moest hij niet terugkeren, maargoed we wachten af. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier nog een stuk 7 theorie

- Op het Greatest Hits album heeft cd 1 12 nummers en cd2 13 nummers. 1+2+1+3= 25, 2+5=7

- 2pac schijnt de Don Killuminatti in 7 dagen te hebben voltooid, van het begin tot het eind.

- 7 maanden nadat het album All Eyez On Me was uitgebracht, werd hij neergeschoten

- op 7 september werd hij neergeschoten.

- Nadat hij werd neergeschoten, leefde hij nog op de 7e, 8e, 9e, 10e, 11e, 12e. Op de 13e overleed hij. Dat is 7 dagen.

- Hij werd 25 jaar, 2+5=7

- Hij werd op 16 juni geboren. 1+6=7

- Het tijdstip van overlijden was 04:03. 0+4+0+3=7.

- Zijn album R U Still Down, Remember me was op de 25 uitgebracht. 2+5=7

- Officieel heeft hij 7 albums uitgebracht, dan tellen we de bootlegs niet mee.

- In de video van I Wonder If Heaven Got A Ghetto gaat een mevrouw in een hotelkamer. Het nummer is 7

- Aan het einde van het nummer Hold On Be Strong zegt hij: Things get tough especially around the 1st and the 15th. 1+1+5=7

- Op het album van Jon B Cool Relax is hij te horen op het nummer Are You Still Down. Dat is track 7 op dat album.

- Op zijn rug had Tupac een groot kruis staan. Hier stond: Exodus 18:11, 18-11=7

- Op zijn Makaveli album wordt in het begin van het nummer Blasphemy het volgende gezegd: And if the Lord returns in the coming 7 days then we’ll see you next time.

- In het nummer When We Ride volgt in het introotje de volgende tekst:…picture, if you will, 7 deadly human beings. Blessed with the gift to speak, the power to reach each nigga on every street…

- Het getal 7 komt veel voor in de bijbel. Bijvoorbeeld de 7 wereldwonderen, de 7 hoofdzonden, de 7 dodelijke plagen en op de 7e dag rustte God uit.

- In de film Gang Related, is het nummer van Tupac in het ziekenhuis 115, 1+1+5=7

- Het jaar waarin hij overleed is 1996, 1+9+9+6=25. 2+5=7

- In 1971 werd hij geboren en in 1996 stierf hij. (1+9+9+6)-(1+9+7+1)=7

- Deze vind ik zelf een beetje gek….Club 662. 6+6+2=14/2=7

- Misschien zal 2pac wel in 2003, 7 jaar na z’n dood, terugkeren

mensen zeggen dat er nog meer redenen zijn waarom 2pac nog in leven zou zijn.

- er zijn veel mensen die hem na zijn dood hebben gezien.

- Zijn 2e naam is Makaveli. Als je die naam opsplitst krijg je I am alive of mak alive.

- Volgens Machiavelli, waar de naam Makaveli van is afgeleid, moest je je dood in scène zetten om de vijand te misleiden… die vijand moest Notorious B.I.G zijn geweest.

- De witte Cadillac, waaruit werd geschoten op 2pac, is nooit teruggevonden. Dat is heel raar want Las Vegas ligt in een woestijn waar je niet snel weg kan komen of ze moesten hem dumpen.

- Zijn manager Marion Suge Night zat naast hem in de auto. 2pac was 5 keer geraakt. Marion had alleen een schampschot, de andere had niets.

- 2pac is doodgegaan op vrijdag de 13e

- het liedje dat na zijn dood uitkwam I ain’t mad at cha…. Was liedje 13 van de cd All Eyez On Me.

- In de clip van I ain’t mad at cha wat 2pac te zien als een engel….deze clip zou voor zijn dood moeten zijn gemaakt.

- In de clip van Hail Mary zie je een grafsteen met de naam Makaveli, en door die grafsteen zit een barst ….net alsof iemand uit het graf is gekomen.

- In interviews had hij het altijd erover om te stoppen met rappen en iet meer zo’n Gangsta zijn, want hij wou graag uit de media, de juiste manier om niet meer in de spotlights te staan is door ze te laten denken dat je dood bent.

- In Lives Goes On rapt hij over zijn eigen begrafenis….

- Er is nooit een begravenis geweest…deze is om onbekende redenen geannuleerd.

- Hij is 1 dag na zijn dood gecremeerd….sinds wanneer wordt iemand 1 dag na zijn dood al gecremeerd…en zeker bij een moord??

- De volgende tekst Rapt hij op zijn nieuwe album: I’ve been shot and murdered, can’t tell you how it happened word for word/but best believe that n*ggas gonna get what they deserve.

- In Ambitionz Az a Ridah zegt hij: Blast me but they didn’t finish, didn’t diminish my powers so now i’m back to be a muthaf*ckin menace, they cowards thats why they tried to set me up, had b*tch #ss n#ggas on my team so indeed they wet me up, BUT I’M BACK REINCARNATED. Hij is dus gereancarneerd in Makaveli

- Waarom heeft niemand de schutters achtervolgd?

- Er zijn geen getuigen

- 2pac droeg altijd een kogelvrij vest….waarom toevallig die avond niet?

- 2pac heeft nog 2 films en 3 cd’s opgenomen voordat hij doodging. Waarom heeft 2pac opeens zoveel gedaan…het leek alsof hij wist dat hij doodging.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...