Jump to content

Komt Tupac op 7-7-2007 terug?


DaddyPimp

Recommended Posts

Hier wel ja, maar niet in America :7 , Overigens vind ik het ook nep hoor. Iemand die dood is komt (nog niet) terug. Jullie kunnen allemaal rekensommentjes maken die zeven uitkomt en overal een onlogishe verklaring voor zoeken. Maar ik vindt het Bullcrap. Hij is jezus niet ook ...

Djanicks woorden helpen mij daarbij.

ik vind dat zo zwak, denken dat die terugkomt.. dood = dood, als die nu terugkomt is die alsnog binnen 2 dagen weer dood.. terug uit de dood nog ff, hij is jezus niet

IB

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DaddyPimp

    14

  • Blue Yoshi 97

    8

  • bassiebas6

    8

  • NilsHolgersson

    7

Top Posters In This Topic

ze hebben die gozer toch begraven als je dat kunt bewijzen is dit gesprek ook gelijk voorbij =D

of hebben ze een dubbel ganger onderzocht en weggestopt in de grond.??

Grats,G

Nee, hij is na 1 dag na zijn dood gecremeerd wat zowiezo heel ongebruikelijk is, en al helemaal bij moord moet hij nog onderzocht worden.

Link to comment
Delen op andere websites

En, nee. Het is nu precies 7 uur maar er is niks gebeurd :(. Kortom: Het is nep ^_^

En daar kom je nu pas achter? :clown:

Volgensmij is het allemaal gewoon gezeur, complottheorien... Net zoiets als mensen die beweren dat 9-11 georganiseerd is door de regering van de VS :ch:

Mensen, Tupuc, John Lennon, Dimebag Darrell, Paul Baloff, Chuck Schuldiner, Quorthon, Biggie etc. zijn dood, ze komen niet meer terug, tenzij je een bijbel over ze schrijft want dan kan je ze ook over water laten lopen. Paul McCartney leeft nog net als Madonna, en that's it. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het is gewoon raar die verhalen die je leest over de dood, de auto waaar de schutters in zaten is nooit terug gevonden(de schutters zijn niet achtervolgd, de gene die naast hem zat in de auto is niet geraakt, hij is 1dag na zijn dood al gecremeerd(terwijl er altijd onderzoek moet worden gedaan).

En zo zijn er nog wel wat punten die erg raar zijn in het kader de dood van tupac

ik denk zelf det hij nog wel leeft maar hij zal echt niet meer komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een video gezien op YouTube van z'n dood. Je zag ze rijden en mensen op hun schieten en toen ging 2Pac de auto uit ofzo. Ja jullie geloven me niet, maar ik zal de link ff opzoeken..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een video gezien op YouTube van z'n dood. Je zag ze rijden en mensen op hun schieten en toen ging 2Pac de auto uit ofzo. Ja jullie geloven me niet, maar ik zal de link ff opzoeken..

weet je het zeker want ik heb op internet gelezen tussen de berichten dat tupac waarschijnlijk nog leefde dat er helemaal geen getuigen waren behalve de auto van tupac en de negen auto's van de bodygaurds.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een video gezien op YouTube van z'n dood. Je zag ze rijden en mensen op hun schieten en toen ging 2Pac de auto uit ofzo. Ja jullie geloven me niet, maar ik zal de link ff opzoeken..

weet je het zeker want ik heb op internet gelezen tussen de berichten dat tupac waarschijnlijk nog leefde dat er helemaal geen getuigen waren behalve de auto van tupac en de negen auto's van de bodygaurds.

In de tijd dat ik die video zag, had ik nog niet megaveel GB hersens ontwikkeld.

Want volgens mij is dit gewoon een reconstructie: Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...