Jump to content

Komt Tupac op 7-7-2007 terug?


DaddyPimp

Recommended Posts

Na een dikke 2 maand aftellen naar 07-07-'07, volgt er een teleurstelling ... Tupac Shakur is namelijk echt dood.

~ Rest in Peace, Tupac Shakur. We will never forget you. ~

nou ik denk het niet, denk eens na als ja al die vage berichten leest op internet over tupac.(ik denk niet meer dat die komt)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DaddyPimp

    14

  • Blue Yoshi 97

    8

  • bassiebas6

    8

  • NilsHolgersson

    7

Top Posters In This Topic

en nu hebben we 2 opties..

1: de mensen zijn er eindelijk achter gekomen na maanden lang aftellen dat tupac gewoon al 11 jaar echt dood is!

2: de mensen zeggen dat hij in 2012 terugkomt om zo hun eigen droom in leven te houden en niet zinl0os te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het is nu zeker dat Tupac niet meer leeft. Tupac heeft de aanslag niet overleefd. :N De overige filmpjes zijn allemaal fake. Die van dat ''Hollaback Exclusive'' is helemaal fake. Waarom? Die man zoomt niet eens goed in. Elke donkere kale man, met een bijzonder uitstekend achterhoofd, kan Tupac nadoen. Lijkt me logisch dat de cameraman niet ver inzoomt. Sure ;)

Link to comment
Delen op andere websites

en nu hebben we 2 opties..

1: de mensen zijn er eindelijk achter gekomen na maanden lang aftellen dat tupac gewoon al 11 jaar echt dood is!

2: de mensen zeggen dat hij in 2012 terugkomt om zo hun eigen droom in leven te houden en niet zinl0os te worden.

Als mensen willen geloven in de 2e optie, laat ze dan doen. ;)

Overigens geloof ik niet echt dat alle bewijsmateriaal dat hij nog steeds leeft, vals is. Er zullen wel een paar dingen kloppen, maar het filmpje is waarschijnlijk fake.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, Tupac is niet teruggekomen gisteren, dus dit topic heeft vrij weinig zin meer. Verder speculeren over allerlei complottheorieën lijkt me ook onnodig, want dat is al vaak genoeg gedaan. Mocht Tupac ooit toch nog wederkeren, dan mag er gerust een topic geopend worden...maar tot die tijd: :slotje:

[Als je het hier niet mee eens bent mag je dat hier posten; Mocht dat niet lukken, stuur me dan even een PM]

Edit >> Op verzoek van DaddyPimp (tijdelijk) heropend :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor het her-openen Nandro! :)

---

Even dit nieuwtje:

Tupac's mother's house burned to the ground

The home of Afeni Shakur-Davis, slain rap artist Tupac Shakur’s mother, burned to the ground Friday night in Robeson County.

Firefighters said nobody was home when the fire broke out at the home on Trevor Lane outside Lumberton, N.C., just after 7 p.m.

There were no injuries, but authorities said the home is a total loss.

Three fire departments responded to the blaze. There is no word yet on what sparked the fire.

Bron: HipHopSphere.Com (Forum)

--

Het huis van de moeder van Tupac is gisteren (07-07-'07) om 7 uur 's avonds afgebrand. Beetje merkwaardig ofniet? Maar ik denk niet dat het iets met Pac te maken heeft maar gewoon een beetje t?nthausiaste fan..

Bewerkt: door DaddyPimp
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat als tupac nog leefde hij zijn moeders huis in de fik zou willen steken voor een teken, wat daddypimp al zegt, ik denk dat het een te gelovige fan was dat hij echt terug zou komen op 07-07-07 en omdat hij niet terugkwam maar zijn moeders huis in de fik stak o.i.d

@ ghostrider hieronder, hij is doodgeschoten, niet met een mes bewerkt over zijn hele lichaam.

ooit zo`n autopsie gezien waarbij ze heel je lichaam opensnijden? nee dacht het niet ^_^

en de tattoo`s kloppen ook nog eens niet ;) deze foto is trouwens allang voor fake bewezen :)

Bewerkt: door .Djanick
Link to comment
Delen op andere websites

mensen geloof me hij is dood! ik heb autopsy foto's van hem >>>KLIK<<<

Die is fake, want zijn kettingen ontbreken en een aantal Tattoos ook dacht ik.. Maar het is al bevestigd dat die fake is.

owh dan spijt het me, dat wist ik niet :$ maar sieraden pakken ze tog alijd af als mensen dood zijn ?

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...