0oJanTjuHo0 Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 hee k weet dat er al een topic is over huntley maar staat nie egt goed waar die nou precies staat kan iemand mij aub helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 nog nooit van de huntley gehoord wat is dit voor auto ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
0oJanTjuHo0 Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 tis een jeep lijkt klein btj op de rancher maar ik kan hem nie vinden wei eheeft hem al en weet waar die was..?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 tis een jeep lijkt klein btj op de rancher maar ik kan hem nie vinden wei eheeft hem al en weet waar die was..?? o die, die zie ik zo vaak rond rijden iin las venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
0oJanTjuHo0 Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 keej dan ga ik daar maar ff rondzoeken maar staat hij niej op een vaste plaats dan.. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 (bewerkt) buuuuuuuuhhhhhhh geen idee ik heb hem geparkeerd zien staan maar weet niet meer waar in lv maar btw waarom de huntley houd anders contact met mij via pb Bewerkt: 17 december 2004 door big shootah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
0oJanTjuHo0 Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 huntley heb k nodig voor import export is de laatste die k nodig hebd an heb k ze alle 30.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Bij de driving-school voor de deur staat er (wel eens?) 1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
0oJanTjuHo0 Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 hmm.. ik heb alles goud bj driving skool dus staat wel hotknife super gt en bullet maar nooit andere autos.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 hmm.. ik heb alles goud bj driving skool dus staat wel hotknife super gt en bullet maar nooit andere autos.. Jawel, ik had het toevallig vandaag. ik moest onder andere de huntley ook nog, en ik rij langs de rijschool en zie hem daar staan. Bij mij stond ie op de plek van de Hotknife. Ik dacht dat een foutje in het spel was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 was die bij jullie open? ik had hem ook namelijk nodig maar die van mij was namelijk op slot! hebben julllie dat ook? ik had alles silver Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Ik heb even voor julie in de source-code gekeken: De enige plek waar een huntley spawned is voor de "driving school" in SF. Deze staat daar zolang je nog geen huntley hebt ge-exporteerd, daarna verdwijnt ie. De auto heeft 50% kans dat het alarm aan is, en 10% kans dat ie op slot zit. Dit alles heeft geen enkele relatie met de vorderingen bij de "driving school". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 @ 0ojantuho0 heb je hem nog gevonden ? :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 dit is de huntley(staat bij plattegrondenforum) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 iemand ook enig idee hoe je de phoenix kan krijgen? of moet je dan eerst alle straatraces gedaan hebben, want in verschillende topics is hier nog geen duidelijkheid over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.