Mazzeltje Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 iemand ook enig idee hoe je de phoenix kan krijgen? of moet je dan eerst alle straatraces gedaan hebben, want in verschillende topics is hier nog geen duidelijkheid over Achter Wang Cars doe je aan een race mee in San Fiero en dan zet je de Phoenix in je garage. Ik heb het vandaag ook gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 oke dank je hartelijk, dat ik daar niet op was gekomen? lag zo voor de hand, net als meer dingen trouwens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Ik heb even voor julie in de source-code gekeken:De enige plek waar een huntley spawned is voor de "driving school" in SF. Deze staat daar zolang je nog geen huntley hebt ge-exporteerd, daarna verdwijnt ie. De auto heeft 50% kans dat het alarm aan is, en 10% kans dat ie op slot zit. Dit alles heeft geen enkele relatie met de vorderingen bij de "driving school". Hoe kom jij aan al het info dat moet ik ook is doen want ik moet mesa hebben <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Ik heb even voor julie in de source-code gekeken:De enige plek waar een huntley spawned is voor de "driving school" in SF. Deze staat daar zolang je nog geen huntley hebt ge-exporteerd, daarna verdwijnt ie. De auto heeft 50% kans dat het alarm aan is, en 10% kans dat ie op slot zit. Dit alles heeft geen enkele relatie met de vorderingen bij de "driving school". Hoe kom jij aan al het info dat moet ik ook is doen want ik moet mesa hebben <_< De mesa staat onder de Mount Chilliad bij Pro Laps Racing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Ik heb even voor julie in de source-code gekeken:De enige plek waar een huntley spawned is voor de "driving school" in SF. Deze staat daar zolang je nog geen huntley hebt ge-exporteerd, daarna verdwijnt ie. De auto heeft 50% kans dat het alarm aan is, en 10% kans dat ie op slot zit. Dit alles heeft geen enkele relatie met de vorderingen bij de "driving school". Hoe kom jij aan al het info dat moet ik ook is doen want ik moet mesa hebben <_< Door de source code te bekijken, gewoon je GTASA DVD in je DVD-lezer van je PC stoppen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 (bewerkt) Ik wou dat niet doen omdat iemand vice city had en die aan kappot ging+zijn computer <_< En mazzeltje thnx ik ga nu gelijk kijken. Bewerkt: 18 december 2004 door neophyte13-2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
0oJanTjuHo0 Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 ohh okey dan ga ik zo maar ff kijke.. maar k heb um nog nooit zien staan mjaah bedankt i i g laterz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
0oJanTjuHo0 Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 aii k heb um gevonden k vond um eerst was die op slot.. :angry: ma k had rondje gerede en toenw as die open.. nou heb ik ong. 80 % van t spel compleet ga zo ff die lowrider meeting doen.. zijn er nog meer meer van dat soort missies die je egt moet doen om het te halen die 100 % k heb wel alle missies.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Ik heb even voor julie in de source-code gekeken:De enige plek waar een huntley spawned is voor de "driving school" in SF. Deze staat daar zolang je nog geen huntley hebt ge-exporteerd, daarna verdwijnt ie. De auto heeft 50% kans dat het alarm aan is, en 10% kans dat ie op slot zit. Dit alles heeft geen enkele relatie met de vorderingen bij de "driving school". Hoe kom jij aan al het info dat moet ik ook is doen want ik moet mesa hebben <_< Door de source code te bekijken, gewoon je GTASA DVD in je DVD-lezer van je PC stoppen. Was het maar zo makkelijk.... Dan heb je alleen nog maar de binairy bestanden. Je moet het dan nog eerst omzetten on leesbare tekst (met zelfgemaakt tool) en dan moet je behoorllijk goed kunnen scm modden, om te begrijpen wat het allemaal betekent. Waarom wil iedereen altijd maar antwoord geven op alle vragen, zelfs al hebben ze geen idee waar het over gaat ? :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.