Crazy-GTA Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Hey ik zoek een blur remover ik kan nergens vinden misschien hebben jullie er 1 of weten jullie waar het te downloaden is want ik haat die irri blur Reageren
Crazy-GTA Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Niemand ????????????????? Pff Reageren
Boris H. Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Volgens mij bestaat er niet zoiets voor GTA SA. Je kan wel in het menu probeen wat instellingen aan te passen en de grafische kwaliteit op "high" zetten. Ik wens je veel succes! Boris H. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Hey ik zoek een blur remover ik kan nergens vinden misschien hebben jullie er 1 of weten jullie waar het te downloaden is want ik haat die irri blur ik geloof dat er nergens in SA in blur zit of bedoel je misschien de sims ? Reageren
Crazy-GTA Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Nee die motion blur bedoel ik als je snel rijd dan zie je alles wazig dat is toch blur maar ik heb all gevonden hoe je het kan uitschakelen je moet gewoon CamHack downloaden en als je vista hebt dan werkt het niet maar er is wel een fix voor dat ga ergens DX8VB.dll downloaden en die moet je in C:/windows/system32 zetten en dan bij start en dan uitvoeren cmd en daarin moet je typen regsvr32 dx8vb.dll dan staat er succesfull ofzo en dan werkt die camhack wel :D:D:D: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.